xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

مدیرعامل Krafton در مصاحبه‌ جدید خود می‌گوید که فکر نمی‌کند بازی Hi-Fi Rush 2 بتواند درآمد قابل ملاحظه‌ای برای این شرکت داشته باشد.

Hi-Fi Rush یکی از عناوین جذاب و خلاقه صنعت بازی به شمار می‌رود و درست زمانی که آینده این آیپی روشن به نظر می‌رسید، مایکروسافت استودیوی Tango Gameworks را از زیرمجموعه خود کنار گذاشت. با این حال، شرکت کرفتون با وعده حمایت از این تیم وارد عمل شد و مدتی پیش استودیو را خریداری کرد.

Kim Chang-han، مدیرعامل شرکت Krafton، اخیراً نظر خود را در مورد دنباله Hi-Fi Rush بیان کرده است. او معتقد است که این بازی نمی‌تواند درآمدزایی زیادی داشته باشد. وی در مصاحبه با وبسایت Game Developer اظهار داشت که Hi-Fi Rush 2 یک بازی پول‌ساز نخواهد بود، اما هرگز تمرکز این آیپی روی درآمدزایی نبوده است.

درحالی که مدیرعامل کرفتون اعتقاد دارد کار روی دنباله Hi-Fi Rush برای آن‌ها درآمدی ندارد، اما در عین حال می‌گوید که این بخشی از تلاش آن‌ها است. او اساساً تایید کرد که استودیوی تانگو روی این دنباله کار خواهد کرد.

شرکت Krafton هرگز نخواسته است که Tango Gameworks را برای ارقام و موفقیت‌های مالی بزرگ خریداری کند. مدیرعامل این شرکت اشاره می‌کند که تانگو یک استودیوی بسیار خلاق است و آن‌ها می‌خواهند این میراث را برای تلاش‌های آینده خود حفظ کنند. داشتن پروژه‌های منحصربه‌فرد در مجموعه تضمین می‌کند که دستکم یکی از آن‌ها به نتیجه برسد.

source

توسط siahnet.ir