xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

شرکت نینتندو و کمپانی پوکمون به‌طور رسمی علیه استودیو Pocketpair، سازندگان بازی Palworld شکایت کردند. وکیل‌های نینتندو مدعی نقض حقوق انحصاری و استفاده بدون اجازه از پتنت و اختراع‌های ثبت‌شده هستند و درخواست غرامت کرده‌اند. سازندگان پال‌ورلد واکنشی به شکایت حقوقی نینتندو نشان نداده‌اند.

نینتندو نوشته است که استودیو پاکت‌پیر، به‌طور غیرقانونی از پتنت و اختراع‌های ثبت‌شده آنها استفاده کرده است. بسیاری انتظار داشتند که نینتندو به دلیل ساخت بازی مشابه پوکمون شکایت کند، هرچند وکلا شیوه‌ی دیگری را پیش گرفته‌اند. نینتندو در ادامه نوشته که با تمام قوا از پتنت و آثار معنوی خود محافظت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند تا شرکت‌های دیگر، زحمت چندین و چند ساله آنها را بدون هیچ تلاشی از آن خود کنند.

بازی Palworld در اوایل ژانویه 2025 از طریق استیم و ایکس‌باکس منتشر شد. این بازی در واقع روندی مشابه پوکمون دارد و باید به دنبال شکار هیولا و موجودات عجیب و غریب رفت. تنها تفاوت این بازی، به کار بردن تفنگ است. هرچند طراحی کاراکترهای بازی بسیار به پوکمون شباهت دارد و همین هم باعث شد تا بیش از 25 میلیون نفر به تجربه این بازی مستقل بپردازند. این بازی همچنان تحت توسعه است و نسخه نهایی آن منتشر نشده است.

نینتندو بازی Palworld

Palworld در چنگ وکیل‌های نینتندو

چند هنرمند و طراح سه‌بعدی بازی‌های تراز اول به VGC گفته بودند که طراحی کاراکترهای Palworld بسیار به Pokemon شباهت دارد و سازندگان این عنوان باید پاسخگو باشند. نینتندو اما رویکردی متفاوت را پیش گرفته است. آنها به دلیل نقض کپی‌رایت و کپی‌برداری از پوکمون شکایت نکرده‌اند. بلکه معتقدند که پال‌ورلد یک سری از نوآوری‌های گیم پلی را کپی‌برداری کرده و بدون پرداخت حق لایسنس از آنها استفاده کرده است.

دیوید هنسل، وکیل فعال حوزه کپی‌رایت مدتی پیش به VGC گفته بود که پال‌ورلد، قوانین کپی‌رایت را نقض نکرده است. وی معتقد است که این بازی تنها از پوکمون الهام گرفته و ثابت کردن کپی‌برداری از یک اثر، کار قانونی بسیار دشواری است. در نتیجه نینتندو تلاش کرده تا نقض حقوق انحصاری را ثابت کند و نشان دهند که پاکت‌پیر از یک سری اختراع‌ها و نوآوری‌های گیم پلی مربوط به آنها بدون اجازه استفاده کرده است.

گفتنی است وکیل‌های نینتندو بدون مدرک تابه‌حال شکایتی را مطرح نکرده‌اند. تیم وکلای این شرکت ژاپنی بسیار ماهر و البته زهردار عمل می‌کنند. آنها در طی چند سال اخیر حتی از تولیدکننده‌های محتوا و افرادی که ویدیوهایی در مورد بازی‌های نینتندو می‌سازند هم شکایت کرده‌اند. باید دید شکایت علیه Palworld به کجا خواهد رسید و آیا پاکت‌پیر مجبور به پرداخت غرامت خواهد شد یا خیر؟

منبع: VGC

source

توسط siahnet.ir