xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

سرویس آنلاین نتفلیکس پوستری را برای فصل دوم سریال Squid Game منتشر کرده که ادامه این بازی‌های خونین را نوید می‌دهد.

سریال «بازی مرکب» یکی از محبوب‌ترین آثار سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که توانست با فصل اول خودش مورد توجه بینندگان بسیار زیادی در سراسر جهان قرار بگیرد و از همین رو، هیجان و هایپ برای فصل دوم آن در بین مخاطبان بسیار زیاد است و زمان زیادی تا پخش فصل دوم باقی نمانده است.

در همین راستا نیز سرویس آنلاین نتفلیکس پوستر جدیدی را برای فصل دوم سریال «بازی مرکب» منتشر کرده که در آن، نوید بازگشت به این بازی‌های خونین داده می‌شود. این پوستر یکی از نگهبانان نقاب‌دار بازی‌ها را نشان می‌دهد که جسد یکی از بازیکنان را به روی زمین می‌کشد و ردی از خون به جای می‌گذارد.

این در حالی است که در روی زمین یک حلقه رنگین کمانی نیز وجود دارد و افرادی از دور دست در حال تماشای این اتفاق هستند که در این پوستر فقط سایه‌های آن‌ها دیده می‌شود. در بالای پوستر نیز یک تابوت سیاه با ربان صورتی دیده می‌شود و این در حالی است که روی پوستر نوشته شده که «بازی متوقف نمی‌شود.»

سریال squid game
سریال Squid Game

همانطور که توسط فرانت من با بازی لی بیونگ هون در پایان فصل اول سریال «بازی مرکب» گفته شده بود، با وجود مرگ خالق این بازی‌ها یعنی اوه ایل نام با بازی او یئونگ سو، این بازی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت. با توجه به این پوستر، ظاهر بازیکنان و نگهبانان تغییری نخواهد داشت و آن‌ها همان لباس‌ها را به تن خواهند داشت.

پس از یک وقفه سه ساله، حالا فصل دوم سریال «بازی مرکب» قرار است پخش شود و ادامه رویدادها و اتفاقات رخ داده در پایان فصل اول سریال را به نمایش در بیاورد و مطمئنا بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر ادامه ماجراجویی جی هون هستند. فصل دوم سریال «بازی مرکب» از سرویس آنلاین نتفلیکس در تاریخ ۲۶ دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۶ دی ۱۴۰۳) پخش خواهد شد.

منبع: screenrant

source

توسط siahnet.ir