xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

درحالیکه سال‌ها است طرفداران سری اسپلینتر سل منتظر معرفی نسخه جدید این سری هستند، انیمیشن Splinter Cell شب گذشته به‌صورت رسمی معرفی شد. نتفلیکس در مراسم Geeked Weekly با انتشار یک تیزر کوتاه، این انیمه را به‌صورت رسمی معرفی کرد. در حال حاضر تاریخ پخش دقیق این انیمیشن مشخص نیست.

یکی از بهترین مجموعه بازی‌های مخفی‌کاری که سال‌ها است به باد فراموشی سپرده شده، مجموعه Splinter Cell از شرکت یوبی‌سافت است. نفلیکس با همکاری بخش ساخت فیلم و سریال یوبی‌سافت، قرار است یک انیمیشن بر اساس این مجموعه بسازد و شاهد بازگشت سم فیشر دوست داشتنی باشیم.

در این تیزر، شاهد سم فیشر پیرتر هستیم که موهای سفیدی دارد. از این جهت می‌توان نتیجه می‌توان برداشت کرد که اتفاقات این انیمیشن، سال‌ها پس از حوادث بازی‌های اصلی جریان دارد. در رابطه با داستان بازی اطلاعات خاصی در دست نیست. صرفاً می‌دانیم که فیشر قرار است دوباره به یکی از ماموریت‌های خطرناک خود برای جلوگیری از یک گروه تروریستی برود.

معرفی رسمی انیمیشن Splinter Cell

بازگشت سم فیشر با انیمیشن Splinter Cell

در این تیزر کوتاه، یک مونولوگ فوق‌العاده از سوی سم فیشر می‌شنویم که می‌گوید: «هنگامیکه با سایه‌ها عادت کنی، هویت اصلی آدم‌های بد را خواهی شناخت.» صداپیشه شخصیت سم فیشر قرار است لیو شرایبر باشد. لیو شرایبر بخاطر سریال Ray Donovan و همچنین ایفای نقش سیبرتوث در فیلم X-Men: Origins شناخته می‌شود.

نویسندگی این انیمیشن برعهده درک کولستاد (Derek Kolstad) است که نویسندگی مجموعه جان ویک را در کارنامه خود دارد. کارگردانی اثر نیز بر عهده گویلوم دَوز (Guillaiume Dousse) و فلیسیان کولمت-داژ (Felicien Colmet-Daage) است که این اولین تجربه کارگردانی یک اثر بزرگ برای آن‌ها است.

نام کامل این انیمه Splinter Cell: Deathwatch است. همانطور که گفته شد، در حال حاضر اطلاعات خاصی از بخش داستانی این انیمیشن در دسترس نیست. باید دید که نتفلیکس و یوبی‌سافت چطور این انیمیشن را به خط داستانی مجموعه بازی‌های اسپلینتر سل ربط خواهند داد.

نظر شما درباره انیمیشن Splinter Cell چیست؟ آیا از انتخاب صداپیشه و تیم سازنده این انیمیشن راضی هستید؟

منبع: Anime Corner

source

توسط siahnet.ir