xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

جدیدترین شایعات حاکی از ساخت یک گوشی Infinix با ویژگی‌های متفاوت است. این گوشی که احتمالاً باریک‌ترین گوشی هوشمند خواهد بود، با فناوری هیجان‌انگیزی توانایی شارژ زیر آب خواهد داشت. در ادامه با مشخصات احتمالی این گوشی و قابلیت شارژ زیر آب آن بیشتر آشنا شوید.

عکس‌های فاش شده از اینفینیکس نشان می‌دهد آن‌ها ممکن است در حال توسعه باریک‌ترین گوشی هوشمند ساخته شده باشند. در مقایسه با آیفون اپل، این گوشی جدید اینفینیکس بسیار باریک‌تر به نظر می‌رسد. شایعات می‌گویند ضخامت آن کمتر از ۶ میلی‌متر است که رکورد جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند باریک به ثبت می‌رساند.

اما طراحی نازک تنها ویژگی چشمگیر این محصول نیست. به گفته رسانه Gizchina، Infinix یک باتری بزرگ، یک چیپست قدرتمند، سیستم دوربین سه گانه و خنک‌کننده پیشرفته برای این گوشی در نظر گرفته است باشد. همه اینها در بدنه باریک گوشی جای می‌گیرد. دستیابی به این طراحی نازک بدون از دست دادن عملکرد یک چالش بزرگ است.

برای باریک ساختن این گوشی، اینفینیکس ممکن است از نوع جدیدی از باتری به نام باتری حالت جامد استفاده کند. اکثر گوشی‌های امروزی از باتری‌های لیتیوم یونی استفاده می‌کنند که بزرگتر هستند و فضای زیادی را اشغال می‌کنند. باتری‌های حالت جامد کوچکتر، ایمن‌تر و عمر طولانی‌تری دارند. این به سازندگان موبایل اجازه می‌دهد تا طرح‌های باریک‌تری را بدون کاهش عمر باتری ایجاد کنند.

باتری جامد گوشی

باتری‌های حالت جامد ایمن‌تر هستند زیرا از الکترولیت‌های مایع که ممکن است آتش بگیرد استفاده نمی‌کنند. آن‌ها همچنین انرژی بیشتری را در خود نگه می‌دارند که به معنای عمر باتری بیشتر برای اندازه کوچکتر است.

این شرکت همچنین روی یکی دیگر از ویژگی‌های پیشگامانه برای این محصول کار می‌کند: شارژ زیر آب. در حالیکه بسیاری از گوشی‌های امروزی در برابر آب مقاوم هستند، هیچ کدام نمی‌توانند زیر آب شارژ شوند.

شارژ گوشی زیر آب

یک ویدیوی فاش شده چیزی را نشان می دهد که به نظر می رسد یک گوشی Infinix در حال شارژ شدن در زیر آب است. این می‌تواند به لطف عایق رطوبتی ویژه و فناوری جدید پوشش نانو امکان پذیر شود. اگر درست باشد، اینفینیکس اولین شرکتی خواهد بود که شارژ زیر آب را ارائه می‌دهد.

این ویژگی می‌تواند برای افرادی که عاشق ورزش‌های آبی هستند، غواصی می‌کنند یا به عکاسی زیر آب علاقه‌مند هستند بسیار کاربردی بوده و کاوش زیر آب را طولانی‌تر کند.

source

توسط siahnet.ir