xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

ماه گذشته میلادی بود که سامسونگ از حافظه اس اس دی جدیدی با عنوان PM9E1 رونمایی کرد که با توجه به سرعت و عملکرد عالی خیلی زود مورد توجه کاربران قرار گرفت. این شرکت امروز اعلام کرد که تولید انبوه این حافظه‌های مبتنی بر نسل هشتم از تراشه‌های V-NAND را آغاز کرده است و بزودی شاهد عرضه آن‌ها به بازارهای جهانی خواهیم بود.

حافظه SSD جدید سامسونگ که در اوایل ماه اکتبر با عنوان PM9E1 NVMe Gen 5 معرفی شد نسخه جدیدی از حافظه PM9A1 است که برای نخستین بار در ماه آوریل 2021 میلادی شاهد عرضه آن بودیم. این حافظه جدید نسبت به نسخه پیشین خود دارای دو برابر سرعت خواندن و نوشتن بیشتری است و همچنین طول عمر یا میزان TBW آن نیز دو برابر بهتر شده است. این ارتقای صورت گرفته در بخش سرعت و طول عمر سبب شده است که کاربران این روزها مشتاقانه منتظر عرضه حافظه PM9E1 باشند. خوشبختانه سامسونگ امروز اعلام کرد که تولید انبوه این حافظه را آغاز کرده است.

مشخصات اس اس دی PM9E1 سامسونگ

براساس گزارش Tomshardware، حافظه اس اس دی PM9E1، که سامسونگ امروز تولید انبوه آن را آغاز کرده است در حال حاضر سریع‌ترین محصول این شرکت در این رده محسوب می‌شود. طبق اطلاعات موجود سرعت خواندن و نوشتن این حافظه در بهترین حالت می‌تواند به 14.5 و 13 گیگابایت بر ثانیه برسد. این در حالی است که محصول پیشین این شرکت در این رده یعنی PM9A1 به سرعت خواندن و نوشتن 7 و 5.2 گیگابایت بر ثانیه محدود بود. بدون شک دسترسی به این عملکرد عالی به دلیل استفاده از تراشه‌های نسل هشتمی V-NAND ممکن شده است.

در کنار این افزایش دو برابری سرعت خواندن و نوشتن، طول عمر این حافظه‌های جدید سامسونگ نیز دو برابر شده است. در حالی که میزان Terabytes Written یا TBW حافظه‌های نسل قبل PM9A1 تنها 1200 بود این میزان در حافظه‌های نسل جدید PM9E1 به 2400 رسیده است. سامسونگ همچنین اعلام کرده است که در این حافظه‌های اس اس دی از کنترلرهای تولید شده با استفاده از فناوری 5 نانومتری استفاده کرده که دارای بازدهی انرژی عالی و همچنین عملکرد بسیار خوبی هستند.

بنا به گفته سامسونگ میزان بازدهی انرژی در این حافظه‌های اس اس دی نسبت به محصولات نسل قبل 50 درصد بهبود پیدا کرده است. این قابلیت می‌تواند به کاهش مصرف انرژی و در نتیجه شارژدهی بهتر دستگاه‌ها منجر شود که در هنگام استفاده از فناوری هوش مصنوعی اهمیت فراوانی پیدا می‌کند. قرار است حافظه‌های اس اس دی PM9E1 هم در دسترس کاربران سیستم‌های خانگی قرار بگیرد و هم در مراکز تجاری با هدف بهبود عملکرد سیستم‌های هوش مصنوعی به کار گرفته شود.

در همین رابطه بخوانید:

– راهنمای خرید SSD سامسونگ PRO، EVO یا QVO: بهترین اس اس دی سامسونگ کدام است؟

– اس اس دی های با ظرفیت بیشتر و قیمت 50 درصد ارزان‌تر با نسل نهم حافظه‌های QLC سامسونگ

– رونمایی سامسونگ از حافظه SSD با ظرفیت 61 ترابایت!

سامسونگ هم اکنون تولید حافظه‌های PM9E1 را در ظرفیت‌های 512 گیگابایت و همچنین یک، دو و چهار ترابایت آغاز کرده است. نسخه 4 ترابایتی از این حافظه‌ می‌تواند توسط کاربران سیستم‌های خانگی که با استفاده از هوش مصنوعی محتوای فراوانی را تولید می‌کنند به کار گرفته شود. این حافظه برای کاربردهای دیگری همچون گیمینگ، ذخیره‌سازی ویدیوهای با وضوح عالی و همچنین کار با فایل‌های حجیم بسیار عالی به نظر می‌رسد.

برای حافظه‌های PM9E1، راهکارهای امنیتی جدیدی نیز در نظر گرفته شده است. سامسونگ SPDM یا Security Protocol and Data Model این حافظه‌های خود را به نسخه جدیدی بروزرسانی کرده است که در بخش امنیت و شناسایی کاربران و دستگاه ها، دارای چند قابلیت امنیتی تازه است. تاکنون اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این حافظه‌های جدید سامسونگ منتشر نشده است. انتظار می‌رود این اطلاعات در آینده نزدیک در دسترس قرار بگیرند.

source

توسط siahnet.ir