xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

تیزر انیمیشن Batman Ninja vs. Yakuza League منتشر شد و حضور این فیلم در رویداد «Comic-Con» نیویورک در اکتبر تایید شده است.

انیمیشن جدید Batman Ninja vs. Yakuza League دنباله‌ای بر فیلم بتمن نینجا ، در حال تولید است و امروز تیزر جدیدی از این اثر منتشر شد. در این تیزر شاهد حضور شخصیت‌های بتمن، رابین، نایت‌وینگ و دیگر اعضای خانواده بتمن هستیم. این فیلم قرار است در رویداد «Comic-Con» نیویورک که از 17 تا 20 اکتبر () برگزار می‌شود و نمایش ویژه‌ای داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر انیمیشن Batman Ninja vs. Yakuza League

شرکت‌کنندگان می‌توانند در روز 17 اکتبر ساعت 3 بعد از ظهر (26 مهر 10:30 شب) در پنلی به نام Bats in Translation شرکت کرده و پیش‌نمایش‌هایی از این فیلم را ببینند. این انیمیشن توسط «جونپی میزوساکی» که قبلاً روی JoJo’s Bizarre Adventure کار کرده، کارگردانی شده و استودیوی «Kamikaze Douga» وظیفه تولید آن را برعهده دارد.

«شینجی تاکاگی» به عنوان کارگردان مشترک و «کازوکی ناکاشیما» نویسنده فیلمنامه هستند. طراحی شخصیت‌ها توسط «تاکاشی اوکازاکی» (Afro Samurai) انجام شده و موسیقی آن را «یوگو کاننو» (PSYCHO-PASS) ساخته است.

بازیگران اصلی این فیلم نیز مشخص شده‌اند:

  • بتمن/بروس وین: کویچی یامادرا (صداپیشه اسپایک در Cowboy Bebop)
  • رابین: یوکی کاجی (صداپیشه ارن یگر در Attack on Titan)
  • رد رابین: کِنگو کاوانیشی (صداپیشه سوشیرو هوشینا در Kaiju No. 8)
  • نایت‌وینگ: دایسوکه اونو (صداپیشه سباستین میکائیلیس در Black Butler)
  • رد هود: آکیرا ایشیدا (صداپیشه کاورو ناگیسا در Neon Genesis Evangelion)
  • آلفرد: هوچو اوتسوکا (صداپیشه جی‌رایا در Naruto)
  • کمیسر گوردون: ماساکی تراسوما (صداپیشه کیرورانکه در Golden Kamuy)

فیلم بتمن نینجا علیه یاکوزا لیگ که «بتمن» در ژاپن فئودال گیر می‌افتد و برای بازگشت به گاتهام و برقراری نظم در این سرزمین می‌جنگد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر انیمیشن Batman Ninja vs. Yakuza League چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

source

توسط siahnet.ir