xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی پادکست Colin Moriarty، منبع داخلی مشهور، بازی شکست خوردۀ Concord که در عرض کمتر از دو هفته سرورهایش خاموش شد، ۴۰۰ میلیون دلار هزینه برده است که بیشترین بودجۀ اختصاص یافته به یک پروژه در میان عناوین پلی استیشن به شمار می‌رود. به واسطۀ سرمایه‌گذاری و مقیاس پروژه، بسیاری به صورت داخلی، آن را جنگ ستارگان سونی می‌نامیدند.

Moriarty طی صحبت‌های خود متذکر شد که فقط تا فاز آلفا، ۲۰۰ میلیون دلار خرج بازی شده و بعد از این مرحله نیز بازی در وضعیت چندان خوبی قرار نداشته است. وی توضیح می‌دهد که بعد از مدتی، سونی باری دیگر ۲۰۰ میلیون دلار هزینه کرده تا این عنوان به وضعیتی پایدار برسد و قابل عرضه کردن باشد.

با توجه به ارقام ذکر شده، Concord تا به این لحظه پرخرج‌ترین پروژۀ تاریخ پلی استیشن و احتمالاً بزرگ‌ترین شکست آن‌ها به حساب می‌آید. البته، این منبع متذکر شده است که هم‌اکنون پروژه‌هایی با بودجه‌های بیشتر توسط استودیوهای پلی استیشن مراحل توسعه را طی می‌کنند.

برای مقایسه در ادامه بودجۀ برخی از پروژه‌های پلی استیشن را آورده‌ایم:

  • Concord: 400M
  • Marvel’s Spider-Man 2: 315M
  • Marvel’s Spider-Man 3: 350M (پروژۀ آینده)
  • The Last of Us Part 2: 220M
  • Marvel’s Wolverine: 305M
  • GTA V: 265m
  • The Witcher 3: 81M

طبق گزارش‌ها، کارگردان بازی Concord از سمت خود کناره‌گیری کرده است. رایان الیس (Ryan Ellis)، در هفته گذشته به کارکنان خود در استودیوی Firewalk اعلام کرد که دیگر به عنوان کارگردان فعالیت نخواهد کرد و به جای آن در بخش پشتیبانی این استودیو به کار خود ادامه خواهد داد.

یکی از توسعه‌دهندگان سابق استودیو نیز این گزارش را تأیید کرد و گفت:

رایان به این پروژه و گرد هم آوردن بازیکنان از طریق فراهم کردن شادی و تجربه‌های وصف نشدنی، عمیقا باور داشت. صرف‌نظر از تصمیمات بهتری که او می‌توانست در طول فرایند توسعه Concord اتخاذ کند، او انسانی خوب با قلبی مهربان است.

علی‌رغم شکست این بازی، مجموعه انیمیشنی آینده آمازون پرایم ویدئو با نام Secret Level، همچنان یکی از قسمت‌های خود را که بر اساس داستان کنکورد ساخته، برای پخش آماده خواهد کرد.

source

توسط siahnet.ir