xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

شرکت بازی سازی یوبی‌سافت علاوه بر این‌که شایعه تعطیلی بازی XDefiant را رد کرد، برنامه سال آینده این بازی‌ را هم برای طرفداران منتشر کرد. آخرین پست وبلاگ بازی XDefiant، برنامه سال آینده و تغییرات این سری را شرح داده و شایعاتی که مربوط به تعطیلی این بازی بود را رد کرد. این برنامه یک‌ساله که برای بازی رایگان XDefiant تعریف شده، پیشرفت‌های زیادی را برای بازی معرفی کرده و در این پست بیان شده که بازی ایکس‌دیفاینت کاملا سالم است. همچنین در ادامه اعلام شد که یوبی‌سافت اعلام کرده در حال کار بر روی مشکلاتی مانند ثبت ضربه بازی است. ثبت ضربه، به توانایی تشخیص بازی در دقت گلوله‌های شما اشاره دارد.

این پست وبلاگ با پرداختن به مشکلاتی که بازیکنان با ثبت ضربه در ایکس‌دیفاینت داشته‌اند شروع می‌شود. به نظر می‌رسد ثبت ضربه در این بازی به اندازه بقیه بازی‌های شوتر قابل اتکا نیست. به همین دلیل فرام‌سافتور منابع مربوط به این مسئله را در اختیار تیم توسعه دهنده گذاشته تا شرایط را بهتر کند. شرایط نرمال برای بازی‌ها در چنین اتفاقی انتشار پچ‌ها در چهار بسته است با این حال، ایکس‌دیفاینت این برنامه را در دو بسته دارد. تاریخ انتشار دقیق مشخص نشده اما تیم امیدوار است تا پایان فصل 2 این نقشه پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

بازی XDefiant

جزئیات منتشر شده در مورد پیشرفت بازی XDefiant

گزارشی از رسانه Insider Gaming در اواخر ماه اوت بیان کرده بود که تعداد بازیکنان XDefiant از زمان راه‌اندازی به‌طور قابل توجهی کاهش یافته است. بر اساس این گزارش اگر فصل 3 نتواند اوضاع را تغییر دهد، ممکن است بازی در خطر تعطیلی قرار گیرد. این پست وبلاگ منتشر شده اعلام کرد که «بازی به‌هیچ‌وجه در خطر تعطیلی نیست» و بر این مسُله تأکید می‌کند که بهبودهای کیفیت بازی در اولویت قرار دارند. آخرین پست وبلاگ همچنین یک نقشه‌راه به‌روزرسانی‌شده برای بازی XDefiant دارد. در جزئیات این پست آمده که هر فصل شامل سه نقشه جدید، سه سلاح جدید و یک فکشن جدید برای بازی خواهد بود.

در حال حاضر تغییرات پیشرفت و بهبودهای کیفیت زندگی هم در ادامه این خبر ذکر شده است. فصل 2 قرار است شامل بهبودهای برخورد بازیکنان و صدای قدم‌ها، علاوه بر چالش‌ها و بهبود پیشرفت بتل پس باشد. مارک روبین (Mark Rubin)، تهیه‌کننده اجرایی ایکس‌دیفاینت در توییتر اعلام کرد که تیم هنوز در حال کار بر روی این مسئله بوده و زمانی که بتوانند، تاریخ تخمینی به‌روزرسانی را ارائه خواهند داد. روبین همچنین توضیح داد که به‌روزرسانی‌های فصل‌های بعدی متوقف نشده‌اند و هنوز در حال کار بر روی آن‌ها هستند، مانند سیستم پرستیژ که در فصل 3 خواهد آمد. فصل 2 بازی XDefiant در تاریخ 18 سپتامبر رونمایی خواهد شد که شامل فکشن جدید Highwaymen و سلاح‌ها جدید است. حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم این پچ‌ها به زمانی موکول خواهد شد؛ اما به نظر نمی‌سد یوبی‌سافت از ایکس‌دیفاینت دست کشیده باشد.

منبع: Game Spot

source

توسط siahnet.ir