xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

لیونل مسی ستاره جهانی بازیکن فوتبال آرژانتین، با راه‌اندازی شرکت محتوایی جدید «525 Rosario» وارد دنیای سرگرمی و هالیوود شده است.

«لیونل مسی» بازیکن سرشناس تیم «اینتر میامی» در لیگ فوتبال آمریکا و تیم ملی آرژانتین، شرکت محتوایی جدیدی با نام «525 Rosario» راه‌اندازی کرده است. این شرکت قصد دارد محتوای باکیفیتی در زمینه‌های تلویزیون، سینما، ورزش زنده و رویدادهای اجتماعی تولید کند. همچنین، برنامه‌های تبلیغاتی و محتوای برند شده برای ورزشکاران در سراسر جهان، از جمله خود «مسی» ایجاد خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


لیونل مسی به دنبال ساخت یک کمپانی فیلمسازی است

شرکت «525 Rosario» حاصل همکاری «مسی» و شرکت «Smuggler Entertainment» است که پیش از این مجموعه مستند موفق سیر قهرمانی: ظهور یک افسانه را درباره دوران حرفه‌ای مسی و قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 تولید کرده بود. همچنین مستند مسی در آمریکا که به ورود او به اینتر میامی می‌پردازد نیز از دیگر پروژه‌های مشترک آن‌ها است.

لیونل مسی

در بیانیه‌ای که توسط «مسی» منتشر شد، او اظهار داشت:

سرگرمی همیشه یکی از علایق من بوده است، چه در زمین فوتبال و چه در سایر زمینه‌ها. با این پروژه، امیدوارم که بتوانیم در مقیاسی جهانی به تولید محتوا و خلق تجربه‌های جدید بپردازیم.

نام «525 Rosario» به خانه کودکی «مسی» در شهر روزاریو آرژانتین اشاره دارد. این شرکت با تمرکز بر ارزش‌های خانواده و جامعه، نمایانگر ارتباط «مسی» با ریشه‌های خود است. هدف این شرکت نوآوری و همکاری تیمی در راستای ارائه دیدگاه‌های متنوع برای جامعه لاتین و اسپانیایی‌زبان و مخاطبان جهانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کمپانی فیلمسازی لیونل مسی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety

source

توسط siahnet.ir