xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

بلومبرگ در گزارشی که وضعیت بخش بازی مایکروسافت و ایکس باکس را پوشش می‌دهد، به تأثیر سرویس اشتراک Game Pass پرداخت. این سرویس واکنش متفاوتی را از سوی توسعه دهندگان به همراه داشته است، در نوشته بلومبرگ نشان می‌دهد که مایکروسافت چقدر در این پلتفرم سرمایه گذاری کرده است. گفته می‌شود که این غول فناوری سالانه یک میلیارد دلار خرج می‌کند تا بازی‌های ثرد پارتی را روی Game Pass عرضه کند. در این گزارش عظیم از بلومبرگ، همه چیز از درگیری اخیر بین مایکروسافت و CMA گرفته تا پتانسیل یک دستگاه ایکس باکس دستی بررسی شده است.

در یک بخش از این گزارش، که عمدتاً بر روی ریاست سارا باند در ایکس‌باکس متمرکز بود، به Game Pass مربوط می‌شود. در این گزارش نگاهی اجمالی به نحوه ظاهر شدن این سرویس اشتراکی با یک کتابخانه ساده و قیمت پایین وجود دارد، قبل از اینکه به تلاشی عظیم تبدیل شود که بر دوش خزانه‌ی مایکروسافت سنگینی کند.

این یک تغییر پارادایم برای مایکروسافت بود، به‌جای اتکا به عرضه‌ی نرم افزارهای فوق‌العاده با قیمت قابل‌توجه که ارزشش در طول زمان کاهش می‌یابد، رفتن به سمت سرویسی که با گذشت زمان ارزشش افزایش می‌یابد. این همان چیزی است که سارا باند با دست زدن به تغییر در مدل عملیاتی به آن اشاره کرد: بین مدیریت اثر شبکه و به حداکثر رساندن ارزش یک بازی تفاوت وجود دارد.

بلومبرگ سپس اشاره کرد که مایکروسافت سالانه یک میلیارد دلار برای آوردن بازی‌های ثرد پارتی به اکوسیستم Game Pass خرج می‌کند، سیستمی که اخیراً به عنوان یک سیستم (Play Anywhere) مدل‌سازی شده است که فراتر از کنسول‌های خانگی ساده است.

این سرمایه گذاری هنگفت موفق بوده تا ناشران کوچک را به خود جلب کند، ناشران کوچکی که پول‎های ثابت میلیون‌ دلاری را برای گنجاندن عناوین آنها به این سرویس به همراه بخشی از درآمد از اشتراک و وعده قرار گرفتن در معرض دید را دریافت میکنند.

به دلیل تورم، قیمت Game Pass اخیراً افزایش یافته است، اما در قدرت آن به عنوان یک محصول مبتنی بر اشتراک شکی نیست. این ایده نیز قرار است بهبود یابد. ماه آینده، مایکروسافت با عرضه‌ی اولین بازی Call of Duty در قالب Black Ops 6، به این سرویس کمک خواهد کرد.

سرویس اشتراک Game Pass در حال حاضر عناوینی از سرویس‌های Ubisoft Connect و EA Play را در خود جای داده است که این سرویس را به یک پیشنهاد جدی برای گیمرها در سراسر جهان تبدیل می‌کند و همیشه در حال بهتر شدن است. سارا باند و بقیه خدمه ایکس‌باکس به این محصول ایمان زیادی دارند و تمایل دارند که از بازار کنسولی دور شوند. تنها موضوع زمان است که تجربه‌ای یکپارچه از Game Pass، مهمترین تمرکز شرکت باشد.

 

source

توسط siahnet.ir