xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

سونی امروز به مناسبت 30 امین سالگرد معرفی و عرضه کنسول‌های گیمینگ خود، رده جدیدی از دو کنسول PS5 و PS5 Pro و همچنین دیگر ملزومات جانبی همراه آن‌ها را معرفی کرد. این شرکت امروز نخستین تصاویر و جزییات از نحوه عرضه این محصولات به بازار را هم در دسترس قرار داد. تمامی این محصولات جدید در رنگ خاکستری عرضه می‌شوند تا ظاهری شبیبه به کنسول‌های PS1 داشته و حس نوستالژی را در کاربران برانگیخته کنند.

برای نخستین بار در سال 1994 بود که سونی از کنسول پلی استیشن 1 خود رونمایی و آن را در کشور ژاپن عرضه کرد. اکنون با گذشت 30 سال از عرضه این محصول که نخستین رده از کنسول‌های گیمینگ سونی نیز محسوب می‌شود این شرکت قصد دارد رده تازه‌ای از کنسول‌های نسل جدید خود یعنی پلی استیشن 5 را عرضه کند که ظاهر و نمایی نزدیک به کنسول‌های PS1 دارند. تصاویر منتشر شده از این کنسول‌ها و ملزومات جانبی آن‌ها نشان می‌دهد که برای آن‌ها رنگ و ساختاری نزدیک به نسل اول از کنسول‌های گیمینگ سونی در نظر گرفته شده است.

کنسول جدید سونی 30 امین سالگرد کنسول پلی استیشن

براساس گزارش Tomshardware، سونی امروز محصولات جدیدی را معرفی کرد که قرار است به مناسبت 30 سالگی کنسول‌های گیمینگ خود روانه بازار شوند. این محصولات جدید شامل نسخه جدید از کنسول پلی استیشن 5 دیجیتال، نسخه جدید از کنسول پلی استیشن 5 پرو، نسخه جدید از دو کنترلر DualSense و DualSense Edge و نسخه تازه از کنسول قابل حمل PlayStation Portal می‌شود. برای تمامی این کنسول‌ها ملزومات جانبی در رنگ و ظاهر مشابه نیز طراحی شده است که همراه با آن‌ها عرضه خواهد شد.

همانطور که در تصاویر مشخص است برای این کنسول‌های گیمینگ رنگ و ظاهری شبیه به کنسول PS1 در نظر گرفته شده تا یادآور عرضه آن‌ها در 30 سال قبل باشد. به همین دلیل در بدنه این کنسول‌های جدید می‌توان رنگ خاکستری روشن و تیره را به صورت همزمان مشاهده کرد. سونی همچنین لوگوی موجود بر روی کنسول پلی استیشن 1 را هم بر روی تمامی این محصولات حک کرده است. برای دسته‌های کنترلی DualSense و DualSense Edge جدید نیز یک کابل USB-C طراحی شده است که به خوبی ما را به یاد رابط دسته‌های کنسول PS1 می‌اندازد.

کنترلر جدید سونی سالگرد 30 سالگی کنسول پلی استیشن

دسته جدید سونی سالگرد 30 سالگی کنسول پلی استیشن

سونی همچنین اعلام کرده است که انبوهی از استیکرها، پوسترها و برچسب‌های نوستالژیک و مربوط به کنسول پلی استیشن 1 را هم آماده کرده است که آن‌ها را همراه با این محصولات جدید عرضه می‌کند. طبق اطلاعات در دسترس کنسول PS5 Pro عرضه شده در این مجموعه شامل دسته‌های DualSense Edge و تمامی این ملزومات جانبی جدید است و به همین دلیل انتظار می‌رود نسبت به کنسول‌های معمولی PS5 و PS5 Pro قیمت بیشتری داشته باشد. نسخه‌های عادی از کنسول PS5 Pro قرار است با قیمت 699 دلار به فروش برسند.

سونی هنوز اعلام نکرده است که قیمت این کنسول‌های جدید و نوستالژیک در هنگام عرضه چقدر خواهد بود اما می‌دانیم که آن‌ها قرار است به صورت محدود تولید و عرضه شوند. این شرکت اعلام کرده که از این کنسول PS5 Pro جدید تنها 12300 نسخه تولید خواهد شد و به همین دلیل مطمئناً دسترسی به آن به سختی امکان پذیر خواهد بود.

در همین رابطه بخوانید:

– سونی: فناوری Ray-Tracing کنسول PS5 Pro را در هیچ کارت گرافیکی پیدا نمی‌کنید

– پلی استیشن 5 پرو حتی ارزان تر از پلی استیشن 3 است!

– اینتل مناقصه PlayStation 6 را باخت؛ پردازنده کنسول بعدی سونی را هم AMD می‌سازد

کنسول پلی استیشن پرتال سونی سالگرد 30 سالگی پلی استیشن

کابل USB-C سونی سالگرد 30 سالگی پلی استیشن

این مجموعه جدید از کنسول‌های بازی و ملزومات جانبی سونی در تاریخ 21 نوامبر (یکم آذرماه) روانه بازار خواهند شد. بنا به گفته سونی این محصولات تنها در کشورهایی نظیر آمریکا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، هلند، لوکزامبورگ، اسپانیا، پرتقال، ایتالیا و اتریش در دسترس خواهند بود و کاربران می‌توانند از تاریخ 26 سپتامبر (پنجم مهرماه) آن‌ها را در مرحله پیش‌فروش خریداری کنند. البته عرضه کنسول پلی استیشن 5 این مجموعه قرار است کمی زودتر و از تاریخ 10 اکتبر (19 مهر) آغاز شود.

source

توسط siahnet.ir