xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

چندی پیش خبری منتشر شد که ادعا می‌کرد کوالکام قصد دارد برای تقویت حضور خود در بازار PC، بخشی از واحد طراحی CPU اینتل را خریداری کند. اکنون اما گزارشی جدید منتشر شده که نشان می‌دهد کوالکام پیشنهاد تصاحب تمام اینتل را روی میز گذاشته است.

به گزارش Wall Street Journal، کوالکام به دنبال خرید اینتل است. طبق این گزارش، کوالکام به دلیل مشکلات و کاهش ارزش اینتل به این خرید علاقه‌مند شده است اما این معامله تا قطعی شدن فاصله زیادی دارد و به احتمال زیاد قوانین ضد انحصار مانع بزرگی بر سر انعقاد آن ایجاد کند.

بحران در اینتل

اینتل در سال‌های اخیر با بحران‌هایی روبرو شده است که از جمله آنها می‌توان ضرر 1.6 میلیارد دلاری در بخش‌های دیتاسنتر و تولید تراشه را نام برد. این در حالی است که ساخت تراشه برای سایر شرکت‌ها تحت برنامه کسب‌ و کار تولید تراشه اینتل (Intel Foundry Business) یکی از اهداف اصلی مدیرعامل اینتل، پت گلسینگر، بوده است. با این حال، این استراتژی‌ هنوز نتوانسته است به اهداف خود دست پیدا کند.

بحران در اینتل

همچنین اینتل در ماه‌های گذشته تصمیم گرفته تا بیش از 15 درصد (معادل 15 هزار نفر) از کارکنان خود را اخراج کند، پرداخت سود سهام به سرمایه‌گذاران را متوقف کند و پروژه‌های ساخت کارخانه تراشه‌سازی در آلمان و لهستان را معلق سازد. همچنین، برخی مشکلات فنی در پردازنده‌های نسل سیزدهم و چهاردهم این شرکت نیز خبر ساز شده است.

از سوی دیگر اینتل نقشی کلیدی در برنامه‌های دولت ایالات متحده برای تقویت صنعت نیمه‌هادی این کشور دارد به طوری که تاکنون 8.5 میلیارد دلار بودجه برای توسعه تولید تراشه دریافت کرده و ممکن است 3.5 میلیارد دلار دیگر برای ساخت تراشه‌های پنتاگون در برنامه Secure Enclave جذب کند که هرگونه تملک اینتل توسط دیگر شرکت‌ها می‌تواند این برنامه را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

پت گلسینگر Chips ACT

علاوه‌بر این، در صورت تصاحب اینتل توسط کوالکام، ممکن است دسترسی به فناوری x86 برای شرکت‌های دیگر از جمله AMD تحت تأثیر قرار گیرد و این موضوع احتمالاً بخش مهمی از مذاکرات خرید باشد.

با توجه به حساسیت‌های خرید اینتل توسط رقیبی مثل کوالکام، به نظر می‌رسد این معامله به سختی جوش بخورد و در صورت تمایل طرفین نیز مراحل حقوقی آن ممکن است چند سالی طول بکشد. پیش از این اینتل از برنامه‌های اصلاحی خود پرده برداشته بود که شامل کاهش هزینه‌ها و تمرکز بر محصولات و کسب‌ و کارهای کلیدی این شرکت می‌شد.

در همین رابطه بخوانید:

– تغییرات انقلابی در اینتل؛ برنامه‌های جدید تیم آبی برای بازگشت به بازی

– بحران اینتل را فراگرفت؛ احتمال فروش بخش تولید تراشه

در حالی که به عرضه پردازنده‌های نسل بعد Core Ultra 200 نزدیک می‌شویم باید ببینیم که آیا اینتل می‌تواند از بحران فعلی جان سالم به در ببرد یا خیر.

source

توسط siahnet.ir