xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

31 شهریور 1403 ساعت 14:49

آتوس سالومه که یک پیشگوی برزیلی ملقب به نوستراداموس زنده است، مدعی شده که پیش‌بینی‌های او به حقیقت می‌پیوندد. آیا ادعاهای او صحت دارد؟

در گذشته افراد زیادی در سراسر جهان ادعا می‌کردند که قدرت پیشگویی دارند و سعی می‌کردند اتفاقات هولناک پیش روی بشر را به طور دقیق پیش‌بینی کنند. از هر صد غیب‌گویی آن‌ها شاید یک مورد به حقیقت می‌پیوست و با این اتفاق، آن‌ها سروصدای زیادی به پا می‌کردند و مدعی می‌شدند که دارای موهبت الهی هستند و می‌توانند پرده از حقایق جهان مبهم و غیرقابل پیش‌بینی ما بردارند.

پیش‌بینی‌های درست پیشگوی برزیلی ملقب به نوستراداموس زنده

یکی از مشهورترین پیشگوهای تاریخ جهان، نوستراداموس بود که بسیاری هنوز هم معتقدند که برخی از پیشگویی‌های او به حقیقت نپیوسته و طی دهه‌های آتی باید نظاره‌گر وقوع آن‌ها باشیم. به هر حال او دیگر زنده نیست تا با توییت زدن در ایکس یا تولید محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، مردم را سرگرم کند.

آتوس سالومه یک پیشگوی اهل برزیل است که به او لقب نوستراداموس زنده داده‌اند. این مرد جوان ادعا می‌کند که پیش‌بینی‌های او برای سال 2024 درست از آب درآمده و قدرت بی‌نظیری در پیشگویی دارد. با این اوصاف اگر هیجان زده هستید که بدانید اتفاق مهم بعدی سیاره زمین چیست، با ما همراه باشید.

پیشگوی برزیلی ملقب به نوستراداموس زنده

بیشتر بخوانید:

نگاهی به پیشگویی های نوستراداموس و باباوانگا برای سال ۲۰۲۴

سالومه کیست و چه اتفاقاتی را درست پیش‌بینی کرده؟

سالومه یک جوان 36 ساله از برزیل است که مدتی پیش ادعا کرد، می‌تواند رویدادهای مهم پیش روی بشریت را پیش‌بینی کند. به اعتقاد وی، چهار پیشگویی او برای سال 2024 به حقیقت پیوسته و یکی از مهم‌ترین آن‌ها، رویارویی کره زمین با یک شیء آسمانی است. مدتی پیش یک شهاب سنگ از نزدیکی کره خاکی ما عبور کرد تا پیش‌بینی سالومه جوان به واقعیت بدل شود.

سه رخداد مهمی که نوستراداموس زنده پیش‌بینی کرده عبارتنداز: پاندمی بزرگ کرونا، خریداری توییتر توسط ایلان ماسک و مرگ ملکه الیزابت دوم. از جمله پیشگویی‌های هولناک آتوس می توان به ظهور تکنولوژی پالس الکترومغناطیسی و افزایش بی‌رویه استفاده از هوش مصنوعی اشاره کرد.

پیشگوی برزیلی ملقب به نوستراداموس زنده

برخورد یک سیارک به زمین، مهمترین پیش‌بینی سالومه در اوایل سال 2024 است که چند ماه قبل ناسا اطلاع داد به زودی یک سیارک 480 متری با سرعتی 26 برابر سرعت صوت از کنار زمین عبور خواهد کرد. فاصله این جسم آسمانی با سیاره ما یک میلیون کیلومتر بود که براساس فواصل کیهانی، مسافت کمی است.

نوستراداموس زنده ساکن برزیل، 7 مرداد سال جاری با انتشار ویدیویی از نزدیک شدن سیارک به زمین خبر داد و حتی تاریخ دقیق اعلامیه ناسا را پیش‌بینی کرد. به گفته سالومه، پیشگویی‌های او تصادفی نیستند و یکی پس از دیگری به حقیقت می‌پیوندند. آیا ادعاهای او پشتوانه‌ای دارد؟

بیشتر بخوانید:

تمام پیش‌گویی‌هایی که درباره قرن بیستم به حقیقت پیوستند

پیشگویی‌های خطرناک نوستراداموس زنده

اگر نگاهی به پیشگویی‌های آتوس سالومه بیندازیم، متوجه خواهیم شد که اغلب آن‌ها حول محور وقایع هولناک و خطرناک هستند. برای مثال یکی از پیش‌بینی‌های او، چالش‌های شرکت مایکروسافت و صفحه آبی مرگ ویندوز بود که در اردیبهشت ماه به حقیقت پیوست.

پیشگوی برزیلی ملقب به نوستراداموس زنده

پیامدهای مشکلات مایکروسافت منجر به بروز چالش‌های جدی برای هواپیماها، قطارها، فروشگاه‌ها و حتی بیمارستان‌ها شد و کامپیوترهای زیادی را در سراسر جهان با ایراد مواجه کرد. همچنین تداوم مشکلات این شرکت و تعطیلی آن باعث لغو 50 هزار پرواز در بریتانیا شد. سالومه در این باره گفت:

تعطیلی جهانی مایکروسافت ممکن است زیرساخت‌های اساسی اینترنت را با تشدید رویارویی بین دولت‌ها تحت تأثیر قرار دهد و منجر به جنگ سایبری شود. در کوتاه مدت تحقیقات و اقدامات اصلاحی برای بازگرداندن خدمات به خط و برنامه‌ریزی در برابر حملات آتی انجام خواهد شد.

به گفته نوستراداموس زنده، کسب و کارها باید حفاظت از فضای سایبری خود را بهبود بخشند و افراد جامعه بهتر است حواسشان به استفاده از خدمات اینترنتی باشد. نگرانی مردم منجر به گفتمان‌هایی در خصوص مقررات امنیت اینترنت خواهد شد. نظر شما راجع به پیشگویی‌های آتوس سالومه برزیلی چیست؟

در گجت نیوز بخوانید: ترور ترامپ قبلا در این فیلم پیشگویی شده بود + ویدیو آیا واقعا خواب‌های ما آینده را پیشگویی می‌کنند؟ کتاب دایدالوس؛ پیشگویی دقیق آینده بشر که ۱۰۰ سال پیش منتشر شد پیشگویی ترسناک پایان تمدن بشر توسط برنامه کامپیوتری دانشگاه MIT در سال 1973

source

توسط siahnet.ir