xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

چیزی تا رونمایی و عرضه پردازنده‌های Ryzen AI Max 300 ای ام دی باقی نمانده و مشخصات لو رفته از این سری نشان می‌دهد با چه پیکربندی و مدل‌هایی روبرو خواهیم بود. در ادامه با کانفیگ و طراحی پردازنده‌های رایزن AI Max 300 ای ام دی بیشتر آشنا شوید.

Golden Pig Upgrade Pack، یک افشاگر معروف، جزئیات اولیه را در مورد پیکربندی‌های احتمالی پردازنده‌های AMD Ryzen AI Max 300 (با نام رمز Strix Halo) منتشر کرده است که انتظار می‌رود در اوایل سال 2025 عرضه شوند. علاوه بر این، افشاکننده نام رسمی این سی پی یو ها را نیز فاش کرده است که با یک گرافیک مجتمع Radeon رده بالا همراه هستند.

پردازنده‌های Ryzen AI Max Strix Halo ای ام دی برای لپ‌تاپ‌های با کارایی بالا برای گیمرها و طراحان گرافیکی در نظر گرفته شده‌اند. این پردازنده‌ها دارای طراحی چند-چیپلتی متشکل از یک یا دو CCD ذن 5 (برای حداکثر 16 هسته Zen 5) و یک چیپ‌لت بزرگ حاوی GPU پیشرفته (با حداکثر 40 واحد محاسباتی RDNA 3.5)، یک کنترلر حافظه با رابط فیزیکی 256 بیتی LPDDR5X-8533 (حداکثر پهنای باند 273 گیگابایت بر ثانیه) و قابلیت‌های مربوط به I/O است.

Ryzen AI Max 300 Strix Halo

رابط 256 بیتی LPDDR5X تضمین می‌کند که عملکرد پردازنده گرافیکی رده بالای آن‌ها توسط پهنای باند حافظه محدود نمی‌شود. علاوه بر این، CPU تا 96 گیگابایت حافظه را برای GPU اختصاص می‌دهد تا درصورتی که فردی تصمیم بگیرد بارهای کاری هوش مصنوعی که نیاز به حافظه دارند را در یک GPU مجتمع اجرا کند برای پردازش‌های هوش مصنوعی استفاده شود.

در حال حاضر، طبق گزارش ها، AMD در حال آماده‌سازی سه SKU با هوش مصنوعی Ryzen Max است:

  • Ryzen AI Max+ 395: 16 هسته Zen 5 و GPU مبتنی بر RDNA 3.5 با 2560 پردازنده جریانی
  • Ryzen AI Max 390: 12 هسته Zen 5 و GPU مبتنی بر RDNA 3.5 با 2560 پردازنده جریانی
  • Ryzen AI Max 385: 8 هسته Zen 5 و GPU مبتنی بر RDNA 3.5 با 2048 پردازنده جریانی

به گفته tom’s HARDWARE، مشخص نیست که آیا AMD به سه SKU برای Ryzen AI Max خود بسنده می‌کند یا خیر. از یک طرف، Strix Halo محصولی رده بالاست، بنابراین کاهش شدید عملکرد GPU هدف یک APU با یک GPU داخلی عظیم که برای گیمرها طراحی شده است را از بین می‌برد. همچنین، با توجه به اینکه تعداد لپ‌تاپ‌های جایگزین دسکتاپ زیاد نیست، بعید است که مدل‌های Ryzen AI Max زیادی وجود داشته باشند.

از طرف دیگر، اگر AMD دارای چیپلت‌های همراه کافی با پردازنده‌های گرافیکی باشد که مثلاً دارای 24 واحد محاسباتی کاربردی (1536 پردازنده جریانی) هستند، همچنان مزیت عملکردی گسترده‌ای نسبت به Ryzen AI 9 HX 370 معمولی ارائه می‌کند که دارای 12 هسته برای پردازش عمومی، هسته‌های هدفمند (چهار هسته Zen 5، هشت هسته Zen 5c)، پردازنده گرافیکی Radeon 890M با 16 واحد محاسباتی (1024 پردازنده جریانی)، و یک رابط حافظه 128 بیتی است.

در حالی که پردازنده‌هایRyzen AI Max  ای ام دی از نظر محاسبات و گرافیک در پردازش‌های عمومی عملکردی در کلاس دسکتاپ را در نوت‌بوک‌ها ارائه می‌کنند، اما به قیمت مصرف انرژی بسیار زیاد 120 تا 133 وات تمام می‌شوند.

source

توسط siahnet.ir