xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

‏‏به طرفداران پا خوش آمدید! Lazy Boy Developments مفتخر است که دنباله بازی Superstar فوتبال را ارائه می کند!

‏بازی را به عنوان یک نوجوان 16 ساله با پتانسیل های فراوان شروع کنید و تا زمان بازنشستگی بازی کنید. آنچه در این بین اتفاق می افتد به شما بستگی دارد!

‏توانایی های خود را بهبود بخشید

‏تجربه ای به دست آورید تا توانایی های شخصیت خود را ارتقا دهید تا بازیکن بهتری شوید. شاید برای تبدیل شدن به یک وینگر کلاس جهانی روی سرعت، دریبل زدن و سانترینگ تمرکز می کنید یا شاید قدرت، تکل زدن و تبدیل شدن به یک قدرت دفاعی را هدف قرار دهید؟ این به شما بستگی دارد…

‏به یک افسانه تبدیل شوید

‏به بهترین لیگ های جهان برسید. در مسابقات داخلی و اروپایی بازی کنید و حتی برای کشور خود بازی کنید! آیا می توانید جام جهانی را برنده شوید؟

‏روابط را مدیریت کنید

‏در طول حرفه خود روابط ایجاد و مدیریت کنید. با هم تیمی ها و مدیر خود رابطه برقرار کنید، مراقب والدین خود باشید، شاید ازدواج کنید و حتی صاحب فرزند شوید!

‏سرنوشت خود را کنترل کنید

‏در طول حرفه خود تصمیمات و رویدادهای مختلف شما را به عنوان یک شخص شکل می دهد. آیا دنبال پول می‌روید یا روی بهترین بودنتان تمرکز می‌کنید؟ چگونه با شهرت و ثروت کنار می آیید؟ و سپس رسانه ها، طرفداران و مدیر هستند که باید نگران آن باشید!

‏ثروت خود را افزایش دهید

‏چرا پول نقد خود را که به سختی به دست آورده اید در یک باشگاه ورزشی، رستوران یا حتی یک تیم محلی محلی خریداری نکنید؟ به هر حال، می‌توانید از آن پول اضافی به خوبی استفاده کنید!

‏زندگی را زندگی کنید

‏با موفقیت، پول و شهرت همراه است. شاید یک سوپراسپرت یا حتی یک قایق بادبانی بخرید؟ سبک زندگی‌تان شما را برای معاملات بالقوه تأیید جذاب‌تر می‌کند!

‏آیا شما بهترین هستید؟

‏ اجتناب‌ناپذیر است، همانطور که شهرت شما بهبود می‌یابد، باشگاه‌های بزرگ‌تر و بهتر تلاش می‌کنند تا شما را به خدمت بگیرند. آیا به باشگاه فعلی خود وفادار می مانید یا به مراتع جدید نقل مکان می کنید؟ آیا برای پول نقل مکان می کنید یا برای باشگاه مورد علاقه خود امضا می کنید؟

‏آیا می‌توانید به سوپراستار فوتبالی تبدیل شوید که می‌دانید می‌توانید باشید؟

‏این را ثابت کنید…

source

توسط siahnet.ir