xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

Object2VR Pro یک نرم‌افزار حرفه‌ای برای ساخت و نمایش ویدئوهای تعاملی اشیاء است که از شروع تا پایان فرایند تولید را کنترل می‌کند. این نرم‌افزار قابلیت کنترل چرخان‌نما را فراهم می‌کند و به‌طور مستقیم تصاویر را از دوربین به جدول نوری انتقال می‌دهد؛ سپس می‌توانید با استفاده از ابزارهای پردازش تصویر، کیفیت تصاویر را بهبود ببخشید و در نهایت ویدئوی نهایی را برای پخش در وب‌سایت‌ها، دستگاه‌ها و کیوسک‌ها خروجی بگیرید.

 

قابلیت‌های متنوع ورودی

این نرم‌افزار امکان ساخت ویدئوهای اشیاء تک‌ردیفی، چندردیفی و چندحالت را فراهم می‌کند. این نرم‌افزار از فایل‌های منبع با فرمت‌های JPEG، PNG، TIFF، PSD و QuickTime VR پشتیبانی می‌کند.

 

نمایش چندگانه

برای نمایش اشیاء در رنگ‌ها و گزینه‌های مختلف، این نرم‌افزار اجازه می‌دهد تا تصاویر به‌عنوان حالت‌های دید مختلف اضافه شوند. این قابلیت امکان جابه‌جایی میان مجموعه‌ تصاویر و نمایش گزینه‌های مختلف شیء را فراهم می‌کند.

 

تعاملی‌سازی محتوا

با استفاده از Hotspot می‌توانید اطلاعات اضافی نمایش دهید، بخش‌های خاصی از شیء را برجسته کنید یا ویدئوی دیگری را باز کنید. ویرایشگر Hotspot به‌راحتی نقاط داغ را روی تصاویر منفرد یا کل پروژه اِعمال می‌کند.

 

کنترل چرخش (Spin Control)

می‌توانید از ویرایشگر قدرتمند Skin برای طراحی ظاهر و حس بصری پلیر استفاده کنید؛ می‌توانید انیمیشن‌ها، افکت‌های صوتی و دکمه‌های سفارشی را اضافه کرده و تجربهٔ تعاملی بهتری برای کاربر ایجاد کنید.

 

نمایش جزئیات

این نرم‌افزار امکان زوم عمیق برای دیدن جزئیات اشیاء را فراهم می‌کند. قابلیت چندرزولوشنی برای خروجی‌های HTML5 و Flash به شما سطوح مختلف رزولوشن با زوم و کنترل صاف و بدون توقف ارائه می‌دهد.

 

کنترل دوربین و چرخان‌نما

این نرم‌افزار امکان اتصال دوربین و چرخان‌نما به رایانه را دارد و کل فرایند عکاسی و چرخش را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد. نرم‌افزار Object2VR Pro از دوربین‌های DSLR نیکون و کانن و همچنین بسیاری از چرخان‌نماهای پرطرفدار پشتیبانی می‌کند.

 

ویرایش تصویر

با استفاده از ابزارهای داخلی این نرم‌افزار می‌توانید تصاویر را برش دهید، ماسک‌گذاری کنید، سطوح رنگ را تنظیم کنید و اشیاء متحرک را بدون نیاز به خروج از نرم‌افزار اصلاح کنید.

 

اشتراک‌گذاری آسان

پلاگین‌های سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس، جوملا و دروپال به شما اجازه می‌دهد تا به‌سرعت ویدئوهای تعاملی اشیاء را به‌طور مستقیم در وب‌سایت خود منتشر کنید.

 

نحوهٔ نصب و فعال‌سازی این نرم‌افزار

برای اطلاع از نحوهٔ نصب و فعال‌سازی این نرم‌افزار، به فایل متنی موجود در فولدر حاوی فایل‌های نصبی این نرم‌افزار با نام README مراجعه کنید.

source

توسط siahnet.ir