xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

دانلود بازی God of War Ragnarok برای کامپیوتر

God of War Ragnarok Deluxe Edition PC-ElAmigos

اطلاعات مهم بازی

نسخهٔ بازی: نسخهٔ فشردهٔ ElAmigos >> حاوی تمامی بسته‌های الحاقی (DLCs) و آپدیت‌های رسمی

تاریخ انتشار: سپتامبر ۲۰۲۴

ژانر بازی: اکشن، ماجراجویی >> Action, Adventure

رده‌بندی سِنّی رسمی و معتبر ESRB: گروه سِنّی M >> از ۱۷ سال به بالا

امتیاز بازی براساس نقد و بررسی و امتیازدهی سایت معتبر Metacritic از مجموع ۱۰۰ امتیاز: ۹۴ >> کسب‌کنندهٔ رتبهٔ برتر “Must-Play”

امتیاز بازی براساس نقد و بررسی و امتیازدهی سایت معتبر GameSpot از مجموع ۱۰ امتیاز: ۹ >> خارق‌العاده/کسب‌کنندهٔ رتبهٔ برتر “Superb”

کرک‌کننده: گروه معتبر ElAmigos

نوع کرک بازی: کاملاً خودکار >> بازی در هنگام نصب به‌طور خودکار کرک می‌شود

 

توضیحات بازی

God of War Ragnarök دنباله‌ای بر بازی محبوب و پُرطرفدار God of War است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود. این نسخه نیز همچنان ماجراهای پُرفرازونشیب شخصیت مشهور و محبوب Kratos و پسرش Atreus را دنبال می‌کند که در دنیای اساطیر نورس به جست‌وجوی پاسخ‌هایی به‌شدت مهم و سرنوشت‌ساز در مورد پیشگویی‌های موسوم به Ragnarök می‌پردازند. آنها باید در میان قلمروهای مختلف سفر کرده و با دشمنان قدرتمند و خدایان نورس روبه‌رو شوند.

این نسخه نیز موفق شد که نمرات و امتیازاتی بسیار عالی را از منتقدان سخت‌گیر و مراجع معتبر فعال در زمینهٔ نقد و بررسی بازی‌های کامپیوتری دریافت کند. این بازی برای علاقه‌مندان به ماجراجویی‌های اساطیری و مبارزات حماسی، تجربه‌ای بسیار جذاب و سرشار از هیجان خواهد بود.

 

گیم‌پلی و مبارزات

شخصیت Kratos با سلاح‌های معروف خود یعنی تبر Leviathan و تیغه‌های Chaos و همچنین به‌همراه مهارت‌های جذاب جدید، در مبارزات نفس‌گیر شرکت می‌کند؛ از جانب دیگر، پسر Kratos یعنی Atreus که در این نسخه از توانایی‌های جدیدِ مهم و بسیار مؤثری برخوردار شده است نیز در نبردها به کمک پدرش می‌شتابد.

 

گرافیک و ویژگی‌های فنی

نسخهٔ PC این بازی از گرافیک 4K واقعی، نرخ فریم آزاد و فناوری‌های ارتقای گرافیکی NVIDIA DLSS و AMD FSR بهره می‌برد. پشتیبانی از نمایشگرهای Ultra-Wide و صدای سه‌بُعدی، تجربه‌ای بسیار عالی و خاص را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد.

 

داستان و شخصیت‌ها

داستان بازی بر روی رابطهٔ شخصیت Kratos و پسر جوانش Atreus تمرکز دارد؛ آنها در تلاش برای درک نقش خود در وقایع Ragnarök به پیش می‌روند و با چالش‌های کوچک و بزرگ فراوانی مواجه می‌شوند. شخصیت Kratos باید در طول این سفر با گذشتهٔ خود روبه‌رو شده و تصمیمات بسیار سختی را برای محافظت از خانواده‌اش بگیرد.

 (توضیحات از کارشناس بخش بازی سافت‌گذر: محمد زویداوی)

 

روش نصب و اجرای بازی

۱. پس از دانلود تمامی فایل‌های فشردهٔ این بازی، با استفاده از نرم‌افزار WinRAR آنها را از حالت فشرده خارج یا همان اکسترکت (Extract) کنید. برای این کار تنها کافیست که همهٔ فایل‌های فشرده را در یک فولدر در کنار هم قرار بدهید، فقط بر روی فایل فشردهٔ اول (که در انتهای نام آن کلمهٔ part1 نوشته شده است) راست‌کلیک کنید و سپس روی گزینهٔ Extract Here کلیک نمایید. با انجام‌دادن این اقداماتِ ساده، تمامی فایل‌های فشرده به‌طور خودکار (و بدون نیاز به هیچ‌گونه اقدامی دیگر) از حالت فشرده خارج  می‌گردند و یک فولدر جداگانه که نام بازی یعنی God of War Ragnarok بر روی آن است، ایجاد می‌شود.

۲. به فولدری که ایجاد ‌شده است، وارد شوید و فایل ISO موجود در آن را در درایو مجازی قرار دهید یا به عبارت دیگر، فایل ISO را در درایو مجازی Mount کنید. جهت قراردادن فایل ISO در درایو مجازی، باید از نرم‌افزارهای ویژهٔ ساخت درایو مجازی مانند نرم‌افزار Virtual CloneDrive و یا نرم‌افزار Daemon Tools استفاده کنید.

۳. بازی را نصب کنید.

۴. این نسخه به‌صورت کرک‌شده ارائه گردیده است و نیازی به کرک کردن ندارد.

 

حداقل سیستم موردنیاز

Requires a 64-bit Processor and Operating System

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel i5-4670k or AMD Ryzen 3 1200

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 1060 (6GB) or AMD RX 5500 XT (8GB) or Intel Arc A750

DirectX: Version 12

Storage: 190 GB Available Space

Additional Notes: Windows Version 2004 2020-05-27 19041. 6GB GPU is Required

 

سیستم پیشنهادی

Requires a 64-bit Processor and Operating System

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel i5-8600 or AMD Ryzen 5 3600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA RTX 2060 Super or AMD RX 5700 or Intel Arc A770

DirectX: Version 12

Storage: 190 GB Available Space

Additional Notes: Windows Version 2004 2020-05-27 19041. 6GB GPU is Required

source

توسط siahnet.ir