خدمات سئو سایت
تحقیق کلمات کلیدی، زمانی که به درستی انجام شود، یک فرآیند نسبتاً پیچیده است. کشف کلمات کلیدی جدید و ارزیابی ارزش آنها باید شامل یک جعبه ابزار قوی، تعداد زیادی از منابع مختلف و مقدار زیادی تفکر باشد.

در جمعه تخته سفید امروز، رند یک فرآیند ۴ مرحله‌ای استراتژیک و ساده (شامل مجموعه‌ای از ابزارها برای بررسی) را برای کشف و اولویت‌بندی بهترین کلمات کلیدی برای کمپین‌های سئو به اشتراک می‌گذارد.

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو
سلام، طرفداران Moz، و به نسخه دیگری از جمعه تخته سفید خوش آمدید. این هفته در مورد تحقیق کلمات کلیدی و یک فرآیند گام به گام برای انتخاب و اولویت بندی بهترین کلمات کلیدی ممکن برای کمپین های سئوی شما صحبت می کنیم.

پس بیایید شروع کنیم با …

مرحله اول: از چندین منبع برای دریافت پیشنهادات کلمه کلیدی استفاده کنید
اولین کاری که بسیاری از مردم انجام می دهند این است که فقط از یک منبع استفاده می کنند. مثلاً به AdWords می‌روند، یا شاید به «پیشنهاد» بروند. یا احتمالاً آنها با SEMrush شروع می کنند که دارای مجموعه و پایگاه داده عالی است، اما به نوعی بر اساس یک منبع واحد است. پیشنهاد قوی من این است که بسیاری از منابع فقط یک نوع داده در خود دارند و شما می خواهید آنها را با هم ترکیب کنید.

پنج یا شش موردی که من واقعاً دوست دارم، اولاً، AdWords یک منبع عالی است. آنها، به طور کلی، اصطلاحات تجاری متمرکز هستند. AdWords می‌داند که مردم می‌خواهند آن کلمات کلیدی را برای جستجوی پرداخت به ازای کلیک بخرند، و بنابراین سعی می‌کنند اصطلاحات تجاری را درج کنند که مردم واقعاً قصد دارند آنها را تبدیل کنند. آنها چیزهای زیادی را پنهان می کنند که صراحتاً گوگل احساس می کند قرار نیست افراد را به تبدیل هایی که به دنبال آن هستند برساند، زیرا مشکل این است که اگر کلمات کلیدی اشتباهی بخرید، خودتان را به دلیل هدف گیری کلمات کلیدی ضعیف سرزنش نمی کنید، بلکه گوگل را سرزنش می کنید. برای ارسال ترافیک بد به شما بنابراین AdWords برخی از این موارد را پنهان کرده است. اگر مستقیماً آنها را تایپ کنید آنها را به شما نشان می دهند، اما نه در غیر این صورت.

پیشنهاد، می‌توانید به Google Suggest بروید و در واقع، جستجوهای مرتبط با Google – که در پایین جستجو در مقابل بالای نوار در حین تایپ قرار می‌گیرند – هر دو واریانس و/یا جستجوهایی را ارائه می‌دهند که افرادی که این را جستجو می‌کنند نیز انجام می‌دهند. .

سپس خواهید دید که ابزارهای زیادی در آنجا وجود دارد. SEMrush تا حد زیادی محبوب ترین است – و به نظر من واقعاً بسیار خوب است – برای کلمه کلیدی در نمودار رتبه بندی. اساساً چیزی که این می گوید این است: “در اینجا کلمات کلیدی وجود دارد که صفحاتی که برای کلمه کلیدی که شما به ما داده اید رتبه بندی می کنند” یا همان چیزی در سطح دامنه. ایجاد و ترسیم آن چیزها به گونه ای است که بتوانید اصطلاحات گسترده تری از آنچه که معمولاً با این روش های دیگر دارید به دست آورید. خیلی باحاله

یکی دیگر از موارد بسیار بسیار جالب و بسیار پیچیده که برخی از سئوکارها انجام می دهند، کلمات کلیدی مبتنی بر مدل سازی موضوعی است. این اساساً می‌گوید: “هی، اصطلاحات و عباراتی را به من نشان بده که در بسیاری از اسناد، امیدوارم اسناد با کیفیت بالا، با عبارت یا عبارتی که هدف من است، وجود داشته باشد.” می توانید آن ها را از طریق ابزارهایی مانند AlchemyAPI پیدا کنید. استفاده از آن کمی چالش برانگیز است، اما به همین سادگی.

مجموعه ای از ابزارها، SEMrush و AdWords. می توانید از جستجوی گوگل برای تعدادی از این موارد استفاده کنید. Uber برای دریافت برخی از این پیشنهادات پیشنهاد می کند. KeywordTool.io در واقع تعدادی از این موارد را درون خود دارد. SpyFu شبیه SEMrush است. AlchemyAPI به شما در مدل سازی موضوع کمک می کند.

سپس – تا حدودی به صورت خود تبلیغاتی، و من بابت آن عذرخواهی می کنم – اما Keyword Explorer، که Moz به تازگی این هفته راه اندازی کرد و ما نسبت به آن بسیار هیجان زده هستیم. من در واقع معمار محصول برای آن بودم. بنابراین من بسیار هیجان زده هستم و به تیمم افتخار می کنم. کاوشگر کلمات کلیدی، بی شرمانه، همه اینها را در خود دارد. من فکر می کنم مدل سازی موضوع ما در واقع کمی بهتر از AlchemyAPI است. من فکر می کنم کلمه کلیدی ما برای نمودار رتبه بندی تقریباً به خوبی است، شاید در برخی موارد بهتر است، شاید در برخی موارد به خوبی آنچه SEMrush دارد نیست. ما همچنین در زمان واقعی مربوط به پیشنهادات را دریافت می‌کنیم، و سپس واضح است که مجموعه بزرگی داریم که از AdWords نیز دریافت کرده‌ایم.

اکنون پیشنهادات کلمه کلیدی را دریافت کنید

مرحله دوم: کلمات کلیدی را انتخاب کنید که با چندین نوع هدف جستجو مطابقت دارند
من پیشنهادات کلمه کلیدی خود را انجام داده ام. من همه اینها را دارم اکنون، من باید انتخاب کنم که کدام کلمات کلیدی را از این لیست های پیشنهادی واقعاً هدف قرار می دهم. برای انجام این کار، واقعاً یک چیز مبتنی بر ابزار نیست، اگرچه مطمئناً می‌توانید از چیزی مانند Google Doc یا Excel یا Google Spreadsheet استفاده کنید، یا می‌توانید آن را درست در داخل برخی از این ابزارها انجام دهید. KeywordTool.io و Keyword Explorer هر دو دارای یک نوع ویژگی “Add this to my list” هستند. AdWords نیز این کار را انجام می دهد.

اما کاری که من می‌خواهم انجام دهم این است که چندین نوع جستجو یا هدف را بر اساس محتوای شما و اهداف کلمات کلیدی شما مطابقت دهم. بنابراین این ارتباط چندانی با آنچه که کلمات کلیدی در واقع می گویند ندارد و بیشتر به این موضوع مربوط می شود: “من سعی می کنم با سئو و محتوای خود به چه چیزی برسم؟”

برای مثال، فرض کنید من یک برشته کننده و فروشنده آنلاین دانه قهوه هستم. شاید من استقلالی هستم. من یک مکان دارم، اما همچنین می خواهم حبوبات، زمین و لوازم جانبی خود را به صورت آنلاین بفروشم، که بسیار عالی است. برخی از کلمات کلیدی هستند که با هدف من برای تبدیل مستقیم مطابقت دارند. مردم احتمالاً به دنبال این هستند زیرا می‌خواهند آن را بخرند، و من می‌خواهم وقتی آنها به دنبال خرید آن هستند جلوی آنها باشم. اینها کلمات کلیدی مانند “دانه های قهوه آنلاین”، “خرید دانه های قهوه”، “لوازم جانبی قهوه”، “اسپرسوساز اجاق گاز” هستند که مشخص تر می شوند.

سپس، من همچنین به دنبال انجام برخی محتوای استراتژیک برای هدف قرار دادن افراد در مراحل اولیه خرید هستم، مانند قبل از اینکه واقعاً فکر کنند “اوه، من از آنها خرید خواهم کرد.” من فقط می خواهم آنها با ما ارتباط داشته باشند. من می‌خواهم هر کسی که به قهوه علاقه‌مند است – طرفداران قهوه، محققان، افرادی که به این موضوع علاقه دارند – من را پیدا کند و با برند من ارتباط برقرار کند. برای انجام این کار، ممکن است کلمات کلیدی مانند «طعم دانه‌های قهوه»، «بهترین دستگاه‌های برشته‌کننده قهوه در ایالات متحده»، «منابع باریستای خانگی» را هدف قرار دهم.

مردم قرار نیست این کلمات کلیدی را تبدیل کنند. “بهترین تکنیک های قهوه خانگی.” دارم سعی میکنم یاد بگیرم دارم سعی میکنم کمک بگیرم من سعی می کنم محتوا به دست بیاورم، نه لزوما خرید مستقیم.

سپس ممکن است در استراتژی محتوای خود این ایده را داشته باشم که “هی، من همچنین می خواهم تأثیرگذاران قهوه را هدف قرار دهم.” افرادی که در این دنیا تاثیرگذار هستند. این می تواند روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان، افرادی که برای مجلات می نویسند، و افرادی که در توییتر یا فیس بوک بسیار محبوب هستند یا حساب های محبوب اینستاگرام دارند. من می خواهم آنها از ما آگاه باشند.

بنابراین ممکن است به دنبال چیزهایی مانند “مسابقه باریستا” باشم. مسابقات باریستا، اگر فهرست بزرگی از آن‌ها داشته باشم، خب، بسیاری از باریستاها و افرادی که کافی‌شاپ‌ها را اداره می‌کنند، به دنبال آن هستند. من می توانم آنها را تحت تأثیر قرار دهم، در ذهن آنها نفوذ کنم، آنها را با نام تجاری من آشنا کنم. “جوایز کافی شاپ”، همان.

“مقایسه هزینه عمده فروشی دانه قهوه در سراسر جهان”، آها، این به تامین کنندگان و خریداران دانه قهوه در سراسر جهان می رود و روند قیمت و ردیابی را بررسی می کند. این برخی از داده هایی است که بسیاری از آن افراد ممکن است داشته باشند. احتمالاً یک مخاطب کم، اما افراد بسیار تأثیرگذار.

“چگونه یک کافی شاپ جدید افتتاح کنیم” آها، اکنون کارآفرینان قهوه را هدف قرار داده ام که برای من تأثیرگذار بالقوه هستند.

این لیست ها برای همه تلاش های شما اعمال نمی شود. تلاش‌های شما بر اساس اهداف استراتژیک خاص شما تعیین می‌شود، اما باید فهرست‌های کلمات کلیدی را تهیه کنید و آن‌ها را با همه کلمات کلیدی که در اینجا می‌بینید مطابقت دهید تا بدانید چه نوع کارهایی را می‌خواهید با آن کلمات کلیدی انجام دهید. من شما را تشویق می‌کنم، اگر این کار را انجام می‌دهید، فهرست متفاوتی برای هر یک از آن‌ها تهیه کنید.

مرحله سوم: معیارهای کلمات کلیدی را جمع آوری کنید و آنها را بر اساس اهداف مرتب کنید/فیلتر کنید/اولویت بندی کنید
اینجاست که ما باید خیلی خیلی داده محور باشیم، چون می‌خواهم این کار را انجام دهم این است که می‌خواهم همه کلمات کلیدی را در هر یک از لیست‌هایی که دارم انتخاب کنم و می‌خواهم معیارهای آنها را به دست بیاورم تا بتوانم به درستی اولویت‌بندی کنم. بنابراین کاری که من در اینجا انجام داده ام این است که فهرستی از کلمات کلیدی را تهیه کرده ام. من دارم: حجم من، چقدر جستجو شده اند. دشواری، رتبه بندی در نتایج ارگانیک چقدر سخت خواهد بود. فرصت نرخ کلیک، به این معنی که چه ویژگی‌های دیگری در نتایج جستجو وجود دارد – تصاویر، کادرهای خبری، تبلیغات، ویدیوها در بالا، پاسخ‌های فوری، نمودار دانش در سمت راست که کلیک‌ها را از پتانسیل من دور می‌کند. جستجوگران را وادار کنید روی نتیجه من کلیک کنند.

من به فرصتی برای نرخ کلیک در امتیازدهی خود نیاز دارم. در غیر این صورت، من ممکن است به کلمات کلیدی که عالی به نظر می رسند، اما در واقع نرخ کلیک بسیار کمی دارند، تعصب داشته باشم.

مهم، این اساساً اولویت شخصی من است، و چیزی است که در آن معیاری نیست که از جای دیگری آمده باشد. من از آن در داخل استفاده می کنم. برای مثال، می‌دانم که «دانه‌های قهوه آنلاین» یک کلمه کلیدی بسیار بسیار مهم است، زیرا مستقیماً به چیزی که من می‌فروشم مربوط می‌شود. این اولین چیزی است که ارائه می دهم، بنابراین می خواهم آن را در 10 از 10 قرار دهم، در مقابل شاید “چگونه یک کافی شاپ باز کنیم”، که به برخی از بازاریابی محتوا نگاه می کند که ممکن است در آینده انجام دهم، اما از نظر اهمیت، در حال حاضر برای من اولویت بالایی ندارد.

سپس تمام این معیارها، بنابراین مانند این است که این متریک با این متریک ترکیب شده با این متریک باید نوعی پتانسیل به من بدهد. من می خواهم یک الگوریتم ایجاد کنم. شما می توانید خودتان را انتخاب کنید، یا می توانید از یکی از ابزارها استفاده کنید. ابزارهایی مانند KeywordTool.io و Keyword Explorer الگوریتمی دارند که این نوع نمرات را با هم ترکیب می کند تا به شما امتیازی ثابت برای پتانسیل ارائه دهد. ایده این است که من حجم بالا، سختی کم، فرصت کلیک قوی و اهمیت بالا می خواهم. این باید به من نمره بالقوه خوبی بدهد. سپس، امیدوارم کاری که می‌توانم انجام دهم این باشد که بر اساس این معیار بالقوه مرتب‌سازی کنم، و اکنون فهرست اولویت‌بندی‌شده کلمات کلیدی خود را دریافت می‌کنم.

اگر این رویکرد مبتنی بر داده را در پیش نگیرید، می توانید فقط در دنیایی از آسیب قرار بگیرید که در آن کلمات کلیدی اشتباهی را هدف قرار می دهید و آنقدر که می توانید باهوش نباشید. می توانید این کار را با چیزی مانند AdWords و سپس صادرات به اکسل یا صفحات گسترده گوگل انجام دهید. شما می توانید این کار را با ابزاری مانند WordStream انجام دهید، که این کار را به خصوص برای جستجوی پولی انجام می دهد، و می توانید برخی از آن ها را برای ارگانیک نیز به کار ببرید. همانطور که گفتم، KeywordTool.io. بدیهی است صفحات گسترده اکسل و گوگل. سپس Keyword Explorer این کار را درست در داخل ابزار نیز انجام می دهد.

مرحله چهارم: هدف گذاری کلمات کلیدی و نیازها و اولویت های ایجاد محتوای جدید را تعیین کنید.
اکنون کاری که می‌خواهم انجام دهم این است که می‌خواهم هدف‌گذاری کلمه کلیدی و نیازهای جدیدم برای ایجاد محتوای جدید و اولویت آن فرآیندها را تعیین کنم.

بنابراین بعد از اینکه به این موضوع نگاه می‌کنم، ممکن است چند چیز را اصلاح کنم و بگویم: “وای، می‌دانی چه می‌دانی. این خیلی قوی است. حتی اگر آن را به عنوان اهمیت پایینی تعیین کنم، به نوعی علاقه‌مندم. من بیشتر علاقه دارم. در این “چگونه یک کافی شاپ باز کنیم” نسبت به قبل، بر اساس معیارهایی که در آنجا دیدم، فرصتی که فکر می کنم دارم.”

بنابراین این لیست اولویت بندی من است.

* (الف) من می خواهم با بهینه سازی صفحه اصلی خود برای “دانه های قهوه آنلاین” شروع کنم. من تصمیم گرفته ام که این بهترین کلمه کلیدی است که می توانم در آنجا هدف قرار دهم. این چیزی است که من دنبال آن هستم.

* (ب) من می خواهم یک صفحه لوازم جانبی قهوه جدید ایجاد کنم. شاید قبلا نداشتم من می بینم که این یک فرصت بالا و کلمه کلیدی با پتانسیل بالا است. من آن را می خواهم. من باید یک صفحه جدید ایجاد کنم. در حال حاضر، من همچنین باید بروم تا روابط موجودی را با همه ارائه دهندگان لوازم جانبی خود برقرار کنم تا بتوانم واقعاً آن چیزها را برای مردم ارسال کنم.

* (ج) من تصمیم گرفته ام که “چگونه یک کافی شاپ باز کنیم” را خیلی دوست دارم و می خواهم یک راهنما ایجاد کنم. این یکی از بخش‌های کلیدی بازاریابی محتوایی من خواهد بود و بنابراین، با 10 کارآفرین موفق قهوه مصاحبه خواهم کرد، افرادی که مغازه‌های موفقی باز کرده‌اند. سپس می‌خواهم محتوایی را جمع‌آوری کنم، یک نظرسنجی بسازم، 500 کافی‌شاپ در ایالات متحده را مورد هدف قرار دهم – شاید قبلاً با آن‌ها رابطه داشته باشم یا ندارم – تا بتوانم یک نظرسنجی از داده‌ها را پس بگیرم. من با هر یک به صورت جداگانه ارتباط برقرار می کنم، یا از شخص محتوای SEO خود می خواهم این کار را انجام دهد. اکنون، من می‌خواهم آن راهنما را بر اساس بازخوردی که از آنجا دریافت می‌کنم ایجاد کنم. در حال حاضر، داده محور است، و من تعداد زیادی از مردم را دارم که احتمالاً به حمایت از آن کمک می کنند، زیرا آنها در آن مشارکت داشته اند.

* (د) در نهایت، ممکن است بگویم، “هی، من واقعاً “بهترین رست قهوه مستقل” را دوست دارم. این کلمه کلیدی برای من بسیار قوی به نظر می رسد، من هم می خواهم آن را هدف قرار دهم. این همچنین به تلاش‌های من برای بازاریابی محتوایی می‌پردازد، بنابراین می‌خواهم معیارهایی را برای آن تعیین کنم. من قصد دارم تحقیقاتی انجام دهم و پس از انتخاب برندگان جوایزی را از طریق هر فرآیندی که تصمیم گرفتیم، ارسال خواهم کرد.

این یک روش فوق‌العاده برای بررسی کلمات کلیدی و هدف‌یابی کلمات کلیدی برای به دست آوردن محتوا و اولویت‌های بهینه‌سازی مورد نیاز برای سئو است. فکر می‌کنم اگر داده‌های درست و ابزارهای مناسب را انتخاب کنید، از منابع متعدد استفاده کنید، به‌طور هوشمندانه انواع فهرست‌های درست را بسازید، از معیارها برای اولویت‌بندی استفاده کنید، داده‌محور هستید تا صرفاً شهود، و کار خود را بر اساس اولویت‌بندی می‌کنید. این، شما می توانید موفقیت خارق العاده ای داشته باشید.

بسیار خوب، همه، منتظر نظرات و نظرات شما هستیم. مطمئناً، اگر هنوز به اکسپلورر کلیدواژه توجه نکرده اید، توصیه می کنم این کار را انجام دهید. من فکر می کنم خیلی جالب است، اما بدیهی است که رقبای خوب زیادی نیز وجود دارند، و شما می توانید آنها را نیز بررسی کنید.

امیدوارم هفته آینده برای نسخه دیگری از وایت برد جمعه دوباره شما را ببینم. مراقب باشید.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

توسط siahnet