‏‏Harvest به تیم‌ها کمک می‌کند تا با ردیابی زمان ساده، بینش‌های بی‌درنگ، هوش تجاری بلندمدت، و ابزارهایی که به شما کمک می‌کنند سریع‌تر دستمزد را دریافت کنید، پیشرفت کنند.

‏با Harvest for Android به راحتی زمان را ردیابی کنید، هزینه‌ها را ثبت کنید و فاکتورها را در حین حرکت مدیریت کنید. زمانی که از مشتری بازدید می‌کنید، یک تایمر را شروع کنید یا تایمری را که در دفتر رها کرده‌اید متوقف کنید. ردیاب هزینه به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام وارد کردن هزینه‌ها به راحتی عکس‌های رسید بگیرید و تمام سوابق شما را مرتب نگه می‌دارد. فاکتورهای حرفه ای را برای مشتریان خود ارسال کنید و وضعیت پرداخت آنها را در هر کجا که هستید بررسی کنید. و اگر بخشی از یک تیم هستید، می‌توانید به راحتی به گزارش‌ها دسترسی داشته باشید تا بفهمید زمان چگونه صرف می‌شود و هماهنگ بمانید.

ویدئو معرفی برنامه

‏ردیابی زمان و برگه‌های زمانی ساده

‏ – شروع و توقف تایمرهای پروژه و کار از در هر جایی با یک ضربه سریع

‏ – از Quick Time Entry برای افزودن مقادیر معمول زمان و صرفه جویی در زمان استفاده کنید

‏ – ورودی های زمانی را که معمولاً استفاده می شود در صفحه اصلی ذخیره کنید تا تایمرها را سریعتر شروع کنید

‏ – ساعت ها را به عنوان قابل پرداخت یا غیر قابل پرداخت علامت گذاری کنید قابل صورت‌حساب

‏ – مشاهده و ویرایش ورودی‌های زمان قبلی

‏ – ردیابی زمان به‌صورت آنلاین یا آفلاین

‏دسترسی به اطلاعات کلیدی و نگه داشتن زبانه‌ها در مورد وضعیت تیم

‏ – خلاصه‌ای از گزارش زمان خود را مشاهده کنید تا متوجه شوید کجا زمان می گذرد

‏ – مشاهده کنید که چگونه زمان تیم شما بر اساس پروژه و کار برای همگام ماندن تقسیم می شود

‏ – یادداشت های دقیق کار را برای ردیابی بهتر پروژه مرور کنید

‏به راحتی دریافت ها و هزینه های گزارش را ضبط کنید

‏ – هزینه‌ها را سریع و آسان در حال حرکت وارد کنید

‏ – عکس‌های رسید را مستقیماً از برنامه بگیرید

‏ – مسافت پیموده شده و موارد دیگر را برای بازپرداخت پیگیری کنید

‏ – هزینه‌های پروژه‌های مشتری را ارسال کنید

‏مدیریت فاکتورها و پرداخت‌ها< br> – ارسال صورت‌حساب‌ها و یادآوری‌های حرفه‌ای

‏ – ثبت و به‌روزرسانی پرداخت‌ها

‏ – فاکتورهای گذشته را به راحتی مرور کنید

source

توسط siahnet.ir