‏‏’با My Sky، می‌توانید مستقیماً از طریق تلفن همراه خود به برنامه وفاداری رایگان ما بپیوندید، Sky VIP. همچنین این سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای مدیریت ایمن محصولات و خدمات Sky، پرداخت صورت‌حساب و دریافت کمک در صورت نیاز است.

‏من برای شما بسیار ساده و شخصی‌شده، My Sky مدیریت حساب شما، پرداخت صورت‌حساب و دریافت کمک را آسان‌تر از هر زمان دیگری در تلفن همراه خود می‌کند.

‏کلید ویژگی‌ها:

‏• به Sky VIP بپیوندید – برنامه وفاداری که هر چه بیشتر با ما باشید، پاداش بیشتری می‌گیرد و پیشنهادات و ارتقاهایی را که در دسترس شما هستند را ببینید.

‏• صورتحساب های خود را بررسی و پرداخت کنید، هزینه های آینده خود را مشاهده کنید و جزئیات پرداخت خود را تغییر دهید.

‏• سفارشات Sky Q و Sky Multiscreen خود را پیگیری کنید و بازدیدهای مهندس تلویزیون را مجددا برنامه ریزی کنید. اگر نیاز دارید.

‏• قبل از اینکه بتوانید Home Move خود را رزرو کنید و با ما تماس بگیرید، بدانید چه چیزی باید بدانید.

‏• مراقب سرعت و استفاده از پهنای باند خود باشید.

‏• سفارش Sky Mobile خود را از ارسال تا تحویل پیگیری کنید و قرارداد اعتباری خود را مشاهده کنید.

‏• دستگاه های Sky Go خود را مدیریت کنید، پین تلویزیون خود را بازنشانی کنید، Remote Record را فعال کنید و کارت مشاهده خود را جفت کنید.

‏• مشکلات پهنای باند را به سرعت با استفاده از ما برطرف کنید. ابزار تشخیصی پهنای باند و حل سریع مشکلات رایج با راهنماهای گام به گام ما و تماس با متخصص Sky در همان برنامه روان‌تر و آسان‌تر را تجربه کنید و به وفاداری خود پاداش دهید. اکنون، می‌توانید همه حساب‌های خود را مدیریت کنید – پهنای باند، تلویزیون، تلفن خانه و تلفن همراه – همه در یک برنامه >میزان هزینه تلفن همراه خود را بررسی کنید و دقایق، پیامک ها و مصرف داده خود را ردیابی کنید.

‏سرویس هایی مانند رومینگ، سقف هزینه را کنترل کنید.

‏انتخاب کنید چه مقدار اضافی می خواهید خارج از طرح خود با سقف هزینه خرج کنید.

‏ کمک هزینه و استفاده خانواده خود را با Family Plan مدیریت کنید.

‏هزینه طرح ماهانه، کمک هزینه ها، مدت قرارداد و تاریخ ارتقا را ببینید.

‏موجودی خود را بررسی کرده و به راحتی در Pay As You Go شارژ کنید.

‏خرید داده افزودن با چند ضربه، روشن می شود.

‏اگر دارای پهنای باند Sky، Sky TV یا هر بسته Sky TV و Broadband هستید:

‏جزئیات بسته پهنای باند، تلویزیون و تلفن خانگی خود را بررسی کنید.

‏آخرین صورتحساب خود را ببینید مبلغ، به‌علاوه مشاهده صورت‌حساب‌های قبلی و هزینه‌های آتی.

‏جزئیات بدهی مستقیم خود را مدیریت کنید و برای بسته‌های تلویزیون و پهنای باند خود پرداخت کنید.

‏وضعیت خدمات خود را بررسی کنید و اعلان‌های پیامکی را برای به‌روزرسانی‌های مشکل فعال کنید.

‏ردیابی و اصلاح کنید. تاریخ سفارش یا قرار خود را به راحتی دریافت کنید.

‏همه پیشنهادها و اخبار ما را از طریق Sky VIP، برنامه وفاداری خود دریافت کنید.

‏پهن باند، تلویزیون، تلفن منزل، مشتریان تلفن همراه، اعضای برنامه وفاداری همچنین می توانند سوالات متداول مفید ما را مشاهده کنند یا برای مشاهده موضوعات و مکالمات مرتبط در جامعه مشتری ضربه بزنید. می‌توانید در برنامه به ما پیام دهید و هنگامی که نماینده به سؤال شما پاسخ می‌دهد مطلع شوید.

‏برنامه My Sky. برنامه وفاداری شما در کف دست شما دنیای آسمان است.’

source

توسط siahnet.ir