بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom به بسیاری از عناصر کلاسیک و رایج سری زلدا می‌پردازد و در عین حال، ایده‌های جدیدی را نیز معرفی می‌کند. جالب اینجاست که نینتندو در یکی از ایده‌های اولیه بازی، تصمیم به کاری گرفته بود که می‌توانست نقطه عطفی برای این مجموعه باشد.

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، لینک در بازی‌های Legend of Zelda با اصوات و صداهای خاص خود به اتفاقات واکنش نشان می‌دهد. هرچند که می‌دانیم در طول بازی با افراد مختلف صحبت می‌کند اما هیچ‌گاه دیالوگی نمی‌گوید و حتی جعبه‌های سنتی دیالوگ هم برای مکالمات او نشان داده نمی‌شوند. بعد از دهه‌ها سکوت، نینتندو تقریباً تصمیم گرفت تا در بازی Zelda: Echoes of Wisdom به لینک اجازه دهد تا صحبت کند.

ایجی آئوناما (Eiji Aonuma) و ساتوشی ترادا (Satoshi Terada)، در مصاحبه‌ای با مجله Famitsu درباره مراحل توسعه این بازی، فاش کردند که در ابتدا قصد داشتند لینک دیالوگ بگوید، اما به سرعت با مشکلاتی روبرو شدند.

آئوناما گفت:

ما در ابتدا تصمیم داشتیم لینک کمی صحبت کند اما این ایده حس خوبی نداشت. مدام به این فکر می‌کردیم که او هرگز این را نمی‌گوید. لینک چه چیزی خواهد گفت؟ هیچ‌کس پاسخی برای این سوال نداشت. و البته که نمی‌دانستیم، چون او هرگز صحبت نکرده است. به همین دلیل، به شرایطی نیاز داشتیم که او نتواند حرف بزند و این موضوع منجر به شکل‌گیری بخشی از داستان بازی شد.

ساتوشی ترادا اضافه کرد:

هر چیزی که سعی می‌کردیم بگوییم، احساس می‌شد که درست نیست.

این بدان معناست که در قسمتی از پروسه ساخت بازی، اولین کلمات رسمی لینک به وجود آمدند اما هیچ‌گاه از آن‌ها استفاده نشد.

امین رحیمی

source

توسط siahnet.ir