در مصاحبه با رسانه یورو گیمر، رئیس استودیوی CD Projekt Red از استراتژی آن‌ها برای بازاریابی و عرضه نسخه جدید The Witcher گفت.

میکل نواکوسکی (Michał Nowakowski)، در مصاحبه با یورو گیمر نحوه تفکر تیم سازنده برای بازی‌های آینده را توضیح داد.

ما بسیار نسبت به آینده خوش‌بین هستیم، اما اگر بخواهیم کمی واقع‌گرایانه به دلیل این خوش‌بینی نگاه کنیم، فکر می‌کنم به این خاطر است که آگاهی بیشتری داریم. به عنوان مثال زمانی که درصد رضایت Cyberpunk 2077 در استیم با عرضه Phantom Liberty به ۹۵ رسید، ما باید بدانیم که این اتفاق همیشه رخ نمی‌دهد و آسان نیست. به تمام اعضای شرکت می‌خواهم این را بگویم: چیزی به نام جادو وجود ندارد، تنها سخت‌کوشی و اطمینان یافتن از این که در مسیر درست هستید شما را موفق می‌کند.

به گفته نواکوسکی، یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایی که استودیو از Cyberpunk 2077 گرفت، زمان شروع بازاریابی بود. او گفت:

زمانی که کمپین تبلیغاتی Cyberpunk 2077 و پیش‌فروش را به همراه کیانو ریوز در E3 2019 شروع کردیم، برنامه این بود که حدودا یک سال بعد بازی را منتشر کنیم. که این اتفاق رخ نداد و یک سال دیگر به کمپین تبلیغاتی‌مان اضافه شد. این کار باعث شد که برنامه‌های ما دچار مشکل شود. فکر می‌کنم یک سال برای کمپین تبلیغاتی مدت زمان خوبی است.

ما از عرضه Cyberpunk 2077 درس‌های زیادی گرفتیم و اعلام تاریخ عرضه مطمئن، یکی از آن‌ها بود و با معرفی و عرضه Phantom Liberty، آن را به خودمان ثابت کردیم. Phantom Liberty حدود ۶ ماه پس از معرفی کامل و شروع پیش‌فروش عرضه شد که برای یک اکسپنشن زمان خوبی بود. اما برای یک بازی جدید، یک سال یا کمی بیشتر، هدف ما برای کمپین تبلیغاتی است.

در ادامه نواکوسکی گفت پیش از شروع کمپین تبلیغاتی تیزرها و موارد کوچکی از بازی را به نمایش خواهند گذاشت.

نسخه جدید سری The Witcher با نام رمز Polaris هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در دست توسعه قرار دارد.

source

توسط siahnet.ir