گروه صنعتی ایران‌خودرو با فعال‌سازی سیستم‌های E-Call و B-Call در خودروی ری‌را، ایمنی رانندگان را ارتقا داده و خدمات امدادی سریع‌تر را فراهم می‌کند.

گروه صنعتی ایران‌خودرو با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین و ایجاد یک زنجیره پشتیبانی قوی، خودروی ری‌را را به یکی از اولین خودروهای متصل خود در ایران تبدیل کرد. این اقدام به منظور ارتقاء ایمنی رانندگان و سرنشینان و ایجاد تجربه‌ای امن‌تر و هوشمندتر از رانندگی صورت گرفته است.

ایران خودرو ری‌را؛ اولین اتومبیل متصل ایرانی با E-Call

خودروهای متصل یا Connected Car به خودروهایی اطلاق می‌شود که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، به اینترنت و دیگر دستگاه‌ها متصل می‌شوند. این اتصال، امکاناتی همچون بهبود تجربه رانندگی، افزایش کارایی و ارتقاء ایمنی سفرها را فراهم می‌آورد. ایران‌خودرو با بهره‌گیری از این فن‌آوری‌ها، خودروی ریرا را به یکی از محصولات متصل خود تبدیل کرده است.

تماس E-Call در ایران خودرو ری‌را

تماس E-Call در ایران خودرو ری‌را

به منظور پشتیبانی از این نوآوری و تضمین کیفیت خدمات پس از فروش، گروه صنعتی ایران‌خودرو در همکاری با شرکت امدادخودرو ایران و جمعیت هلال‌احمر، اقدام به راه‌اندازی یک سیستم پشتیبانی هوشمند و مؤثر کرده است. این همکاری به ویژه در زمینه خدمات امدادی و پاسخگویی سریع به حوادث جاده‌ای و نقص فنی خودروها اهمیت ویژه‌ای دارد.

در این راستا، دو ماژول کلیدی به نام‌های E-Call و B-Call در خودروهای متصل ری‌را فعال شده‌اند که هدف آن‌ها تسریع در رسیدگی به حوادث و مشکلات فنی خودرو است. ماژول E-Call به طور خودکار در صورت بروز تصادف شدید، با مرکز امداد تماس برقرار می‌کند و اطلاعات دقیق موقعیت حادثه، وضعیت ایربگ‌ها، سرعت خودرو، و شدت ضربه را ارسال می‌کند. این اطلاعات به مرکز تماس ۱۱۲ ارسال می‌شود تا کمک‌رسانی سریع‌تر و مؤثرتری انجام گیرد.

در گجت نیوز بخوانید:

source

توسط siahnet.ir