‏‏پشتیبانی استثنایی مشتری را در حال حرکت ارائه دهید. زنجیر خود را از میز پشتیبانی خود جدا کنید و مشتریان خود را با برنامه اندروید Freshdesk راضی کنید. سوالات مشتریان را از چندین کانال ساده کنید و به راحتی از طریق تلفن خود به آنها پاسخ دهید.

ویدئو معرفی برنامه

‏Freshdesk یک نرم افزار پشتیبانی مشتری آنلاین توسط Freshworks Inc. است که به شما امکان می دهد از مشتریان خود در کانال هایی مانند ایمیل، تلفن، چت، فیس بوک، توییتر و وب سایت خود پشتیبانی کنید.

‏ویژگی های کلیدی:

‏1. یک مرور کلی از میز کمک خود دریافت کنید. به همه بلیط‌های موجود دسترسی داشته باشید.

‏2. قبل از پاسخ دادن، بلیط هایی را که نیاز به توجه شما دارند با فیلترها اولویت بندی کنید.

‏3. پشتیبانی خود را مدیریت کنید – اولویت ها را تنظیم کنید، نمایندگان را تعیین کنید، وضعیت بلیط ها را تغییر دهید.

‏4. با اتوماسیون‌های سناریویی با یک کلیک، از طریق اقدامات روتین مسابقه دهید.

‏5. بلیط ها را حذف کنید و هرزنامه را مستقیماً از تلفن خود مسدود کنید.

‏6. ثبت زمان صرف شده برای بلیط.

‏7. با اعلان‌های فشاری از همه به‌روزرسانی‌ها و تغییرات مطلع شوید.

source

توسط siahnet.ir