پشتیبانی استثنایی مشتری را در حال حرکت ارائه دهید. زنجیر خود را از میز پشتیبانی خود جدا کنید و مشتریان خود را با برنامه اندروید Freshdesk راضی کنید. سوالات مشتریان را از چندین کانال ساده کنید و به راحتی از طریق تلفن خود به آنها پاسخ دهید.
ویدئو معرفی برنامه
Freshdesk یک نرم افزار پشتیبانی مشتری آنلاین توسط Freshworks Inc. است که به شما امکان می دهد از مشتریان خود در کانال هایی مانند ایمیل، تلفن، چت، فیس بوک، توییتر و وب سایت خود پشتیبانی کنید.
ویژگی های کلیدی:
1. یک مرور کلی از میز کمک خود دریافت کنید. به همه بلیطهای موجود دسترسی داشته باشید.
2. قبل از پاسخ دادن، بلیط هایی را که نیاز به توجه شما دارند با فیلترها اولویت بندی کنید.
3. پشتیبانی خود را مدیریت کنید – اولویت ها را تنظیم کنید، نمایندگان را تعیین کنید، وضعیت بلیط ها را تغییر دهید.
4. با اتوماسیونهای سناریویی با یک کلیک، از طریق اقدامات روتین مسابقه دهید.
5. بلیط ها را حذف کنید و هرزنامه را مستقیماً از تلفن خود مسدود کنید.
6. ثبت زمان صرف شده برای بلیط.
7. با اعلانهای فشاری از همه بهروزرسانیها و تغییرات مطلع شوید.
source