در مراسم The Game Awards 2024 که توسط جف کیلی برگزار شد، شگفتیهای بسیاری برای بازیکنان وجود داشت و معرفی بازی Elden Ring: Nightreign یکی از بهترینهای آنان بود. این نسخه مجزا از Elden Ring، به عنوان یک بازی چندنفره تأیید شده است و در مصاحبهای با کارگردان بازی، جونیا ایشیزاکی (Junya Ishizaki)، تأیید شد که هشت شخصیت قابل بازی و هشت نوع باس مختلف در این عنوان وجود خواهد داشت.
Elden Ring در سال ۲۰۲۲ منتشر و پس از آن، افزونه Shadow of the Erdtree در سال ۲۰۲۴ عرضه شد. FromSoftware اخیراً تأیید کرد بود که دنباله مستقیمی برای Elden Ring در دست توسعه نیست، اما به نظر میرسد که همچنان کار این استودیو با آیپی Elden Ring به پایان نرسیده است.
در مصاحبهای با IGN، ایشیزاکی درباره جزئیات مربوط به گیمپلی Nightreign صحبت کرد. به گفته وی، داستان NightReign، موازی و مجزا از داستان اصلی Elden Ring خواهد بود و در فاز نهایی، ۸ کاراکتر از پیش تعیین شده و قابل انتخاب خواهد داشت. همچنین یکی از این کاراکترها نیز یک «دوست روحانی» (همانند Sprit Ashes در Elden Ring) به همراه خود دارد.
در ادامه، ایشیزاکی فاش کرد که هشت نوع باس نهایی در بازی وجود خواهد داشت و این دشمنان به تدریج با پیشروی بازیکنان در بازی قابل مواجهه خواهند بود. علاوه بر آن، این کارگردان اعلام کرد که تیم توسعه هنوز در حال بررسی سختی باسها زمانی که بازیکنان بخواهند همان مبارزه را مجدداً انجام دهند، هستند و این موضوع میتواند به NewGame+ یا سیستمی مانند Bonfire Ascetic در مبارزات اشاره داشته باشد.
در نهایت، به دلیل شکست اخیر بازیهای Concord و Suicide Squad: Kill the Justice League که هر دو عناوین چندنفره بودند، از ایشیزاکی پرسیده شد که آیا رفتن Elden Ring به همان مسیر خطرناک خواهد بود یا خیر. این کارگردان اشاره کرد که FromSoftware طراحی بازیهای خود را بر اساس نگرانیهای صنعت پایهریزی نمیکند، بلکه به ارائه محتوای مورد علاقه خود باور دارند.
همچنین، شما میتوانید جزئیات گیمپلی این عنوان را نیز از اینجا مطالعه کنید. Elden Ring Nightreign در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
source