Junya Ishizaki، کارگردان بازی Elden Ring Nightreign، در مصاحبه با IGN تایید کرد که اگرچه این عنوان در قالب تجربۀ کوآپ سهنفره طراحی شده است، اما به صورت تکنفره نیز قابل تجربه خواهد بود. همچنین، او اطمینان داد که با یک اثر سرویس محور طرف نیستیم.
ایشیزاکی در مورد نحوۀ تجربۀ بازی گفت:
بازی با در ذهن داشتن یک تیم سه نفره طراحی شده است، اما میتوانید به صورت انفرادی نیز آن را تجربه کنید. وقتی به صورت انفرادی بازی را تجربه کنید، مقیاس آسیبرسانی و خط سلامتی باسها/دشمنان با تجربۀ تکی هماهنگ خواهد شد.
وی در ادامه حول ساختار محتویات صحبت و تاکید کرد که این عنوان یک بازی سرویس محور نیست:
ما عادت نداریم به روندهای صنعت گیم نگاه کنیم و دیگران را مبنا قرار دهیم. باور داریم اگر نسبت به ایدهای شوق و ذوق داشته باشیم و از آن لذت ببریم، در نتیجه فکر میکنیم کاربران نیز احساسی مشابه دریافت خواهند کرد.
من میخواهم تاکید کنم که Nightreign یک بازی سرویس محور نیست. زمانی که آن را خریداری کنید، بستۀ کامل را در اختیار خواهید داشت. همه چیز از همان ابتدا باز و در دسترس است.
Elden Ring Night Reign در سال ۲۰۲۵ برای PS5 ،PS4 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد.
گیمفا
source