توسعه‌دهنده سابق بتسدا که سابقه کار روی بازی استارفیلد را دارد، اخیرا مصاحبه جالبی داشته است. او در این مصاحبه فاش کرد که علی‌رغم وجود لودینگ اسکرین‌های متعدد در نسخه نهایی، در زمان توسعه تعداد آن‌ها خیلی کمتر بود. این فرد می‌گوید که پس از تجربه نسخه نهایی بازی، از تعدد این صفحات به شدت شگفت‌زده شده است و انتظار این حجم از آن‌ها را نداشته. او در ادامه ‌گفت که وجود این صفحات، اصلا ضروری نبودند و بازی بدون آن‌ها هم عملکرد خوبی داشت.

بر کسی پوشیده نیست که بازی استارفیلد، از وجود صفحات لودینگ بسیار زیاد رنج می‌برد. با اینکه وجود این صفحات در مواقعی مثل ورود به بازی یا Fast Travel طبیعی است، اما در برخی موارد واقعا غیرقابل تحمل می‌شود. به طور مثال، شما هنگام خارج شدن از سفینه خود، ورود به ساختمان‌ها یا خروج از آن‌ها، و در کل مواردی از این دست هم، با صفحات لودینگ مواجه خواهید شد. این موضوع یک ایراد اساسی و مضحک برای عنوانیست که در نسل نهم کنسول‌ها توسعه پیدا کرده. با این حال، بازیکنان ممکن است تعجب کنند که تا اواخر روند توسعه بازی، اصلا قرار نبوده که این Loading Screenها وجود داشته باشند.

لودینگ بازی Starfield

بازی استارفیلد نیازی به صفحات لودینگ متعدد نداشت

نیت پورکیپایل، یکی از توسعه‌دهندگان سابق بازی استارفیلد، در گفتگویش با پادکست VideoGamer گفته: «وقتی من روی Starfield کار می‌کردم، بسیاری از آن صفحات لودینگ در بازی وجود نداشتند. بنابراین شگقت‌زده شدم وقتی دیدم بازی نهایی پر از آن‌هاست.»

پورکیپایل پس از 14 سال حضور در بتسدا، در سال 2021 این شرکت را ترک کرد. تا قبل از این اتفاق، او مدت زیادی روی بازی استارفیلد کار می‌کرد و تا اواخر روند توسعه در استودیو حضور داشت. به گفته او، در آن زمان بازی اصلا این حجم از لودینگ اسکرین نداشت و او از دیدن نسخه نهایی بازی، شوکه شده. شوک اصلی به این توسعه‌دهنده زمانی وارد شد که به گفته خودش، وارد شهر سایبرپانکی Neon شد و با خیل عظیم صفحات بارگیری مواجه شد.

پورکیپایل در ادامه گفت: «استارفیلد می‌توانست بدون این صفحات لودینگ هم وجود داشته باشد و پرفورمنس خوبی را فراهم کند. اگرچه پردازش در شهرهای بزرگی مثل Neon و نیو آتلانتیس سنگین‌تر است، اما می‌شد کاری کرد که بازیکن با صفحات با این لودینگ اسکرین‌ها مواجه نشود.» طبق گفته این فرد، مشکلات نسخه نهایی در این زمینه می‌تواند به خاطر موتور بازیسازی قدیمی بتسدا باشد. موتوری که منتقدان هم از ان گله داشتند و معتقد بودند باعث شده تا جلوه‌های بصری بازی استارفیلد، در حد و اندازه‌های یک عنوان نسل نهمی نباشد.

منبع: Gaلmespot

source

توسط siahnet.ir