شرکت Remedy Entertainment طی یک پروسه طولانی در تلاش بوده تا تمام عناوین شوتر بی‌نظیر خود را، از Max Payne و Alan Wake گرفته تا Quantum Break و Control، در یک جهان به هم پیوسته به هم پیوند دهد. در همین حال، طبق عقیدۀ سم لیک، هنوز برای فکر کردن به پایان جهان به هم پیوسته Remedy زود است.

همیشه در بازی‌های شرکت Remedy شاهد ارجاعاتی مرموز به دیگر عناوین شرکت مذکور هستیم، اما این ارتباط در بسته‌الحاقی AWE بازی Control، که مخفف Alan Wake Expansion یا Altered World Event در نظر گرفته می‌شود، به رسمیت رسید. بازی Alan Wake 2 نیز در سال گذشته این داستان در هم تنیده را گسترش داد و حتی به طور غیر رسمی (احتمالاً به دلایل قانونی)، ماجرا را به Max Payne (تحت مالکیت راکستار) و Quantum Break (تحت مالکیت ایکس باکس) گره زد.

اما حالا، سم لیک در پاسخ به سوال IGN مبنی بر نحوۀ پایان جهان در هم تنیده Remedy، اشاره کرد که استودیو “به تازگی کار خود را شروع کرده” و “برای صحبت در مورد پایان خیلی زود است.” در ادامه صحبت‌های سم لیک را مطالعه می‌کنید:

من واقعاً از گره زدن این داستان‌ها به هم لذت می‌برم و عاشق عمیق‌تر کردن داستان و پیچیده‌تر کردن جزئیات هستم. احساس می‌کنم چنین فرصتی داریم که تمام رشته‌های داستانی خود را به هم گره بزنیم و به ایده‌های جدیدی برسیم. هر یک از بازی‌های ما باید به خودی خود لذت‌بخش باشد و روی پای خود بایستد، اما در عین حال، می‌خواهیم برای طرفدارانی که دیگر بازی‌های Remedy را تجربه می‌کنند محتوای زیادی اضافه کنیم تا در جهان آن‌ها غرق شوند.

سم لیک همچنین اضافه کرد که مهم نیست تازه‌واردها کار خود را با کدام بازی Remedy شروع می‌کنند. در صورت علاقه، می‌توانند به عقب برگردند و بازی‌های قدیمی‌تر Remedy را بررسی کنند و درباره داستان بیشتر بدانند.

در حال حاضر، Remedy روی اولین شوتر کوآپ خود با نام FBC: Firebreak و همچنین Control 2 کار می‌کند. از سوی دیگر، ساخت ریمیک Max Payne 1 و ۲ با راکستار تایید شده بود.

source

توسط siahnet.ir