به نظر می‌رسد توسعه بازی Death Stranding 2: On the Beach وارد مرحله فشرده‌ای شده است. مدیر استودیو، هیدئو کوجیما، در شبکه اجتماعی X درباره این دوره از پروسه ساخت و چالش‌های توسعه بازی صحبت کرده است.
کوجیما در پست جدید خود به مرحله کرانچ (crunch) در توسعه بازی اشاره و آن را از نظر جسمی و ذهنی بسیار دشوار توصیف کرده است. او همچنین بیان کرده که تیم Kojima Productions در حال کار روی پروژه‌های متنوعی از جمله میکس صدای ژاپنی، مصاحبه‌ها، مقالات و حتی کارهایی خارج از حوزه بازی‌سازی است. وی نوشت:

پرهزینه‌ترین دوره توسعه بازی، هم از نظر جسمی و هم ذهنی، که به طور معمول به دوره کرانچ معروف است. علاوه بر میکس و ضبط صدای ژاپنی، انبوهی از کارهای اجتناب‌ناپذیر دیگر از جمله نوشتن توضیحات، مقالات، مصاحبه‌ها، گفتگوها و وظایفی خارج از حوزه بازی. این کار بسیار سخت است.

صنعت بازی‌سازی به خوبی با مفهوم دوره کرانچ آشناست؛ بسیاری از عناوین AAA تحت این شرایط توسعه یافته‌اند که معمولاً نیازمند کار بیش از حد کارکنان برای رسیدن به مهلت‌های تعیین شده است. با این حال، تحمیل فشار و قرارگیری تیم سازنده در دوره کرانچ اغلب به دلیل تاثیرات منفی بر زندگی شخصی توسعه‌دهندگان و منجر شدن به خستگی مفرط و ترک صنعت مورد انتقاد قرار می‌گیرند.
اگرچه تاریخ انتشار Death Stranding 2: On the Beach هنوز مشخص نشده، اما انتظار می‌رود این بازی در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ عرضه شود.

گیمفا

source

توسط siahnet.ir