Konrad Tomaszkiewicz، کارگردان بازی The Blood of Dawnwalker که سابقه کارگردانی عنوان تحسین شده The Witcher 3 را در کارنامه خود دارد، در اظهارات جدید خود علت خروج برخی از توسعهدهندگان CD Projekt Red را توضیح داده است.
کارگردان The Blood of Dawnwalker که رئیس استودیوی Rebel Wolves است، میگوید که اعضای این تیم به این علت از CD Projekt Red جدا شدند تا عنوانی بسازند که ریسک پذیر باشد و به طور کلی ژانر نقشآفرینی را تکامل دهد.
آقای Tomaszkiewicz در مصاحبه با PC Gamer اظهار داشت که او CD Projekt Red را برای دنبال کردن ایدههای دیوانهوار و غیرعادی ترک کرده است.
به گفته وی، انجام ریسکهای بزرگ که ممکن است در پایان کارساز نباشد، ایجاد برند تجاری را برای تیم توسعهدهنده ضروری کرده است. علاوه بر این، Tomaszkiewicz اعتقاد دارد که کار در کنار یک تیم کوچک به دلیل برقراری ارتباط آسانتر بسیار بهتر خواهد بود.
کارگردان The Witcher 3 در این باره میگوید:
این بسیار سخت است که شرکت بزرگی را برای ساخت کاری جدید و دیوانهوار متقاعد کنید.
بازی نقشآفرینی The Blood of Dawnwalker از عناصر منحصر به فردی مانند تبدیل زمان به منبعی استفاده میکند که برای تکمیل ماموریتها باید به صورت مناسب مدیریت شود. ماموریتهای اصلی ۳۰ روز و شب را در داخل بازی دربر میگیرد. این بازی با استفاده از Unreal Engine 5 در دست توسعه است و برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
source