بعد از موفقیت چشمگیر Hogwarts Legacy، شرکت برادران وارنر تمرکز خود را روی بازی بزرگ بعدیاش گذاشت: Suicide Squad: Kill the Justice League؛ اثری که توسط Rocksteady Studios توسعه یافت و انتظار میرفت به یک موفقیت بزرگ تبدیل شود.
با بیش از شش سال توسعه، این بازی منابع زیادی پشت خود داشت، از جمله تبلیغات تلویزیونی وسیع و توجه فراوان در کانالهای متعلق به Warner Bros مانند CNN. اما علیرغم هیجان اولیه، بازی با مشکلات زیادی روبهرو شد که در نهایت منجر به شکست آن شد.
بلومبرگ گزارش میدهد که دیوید حداد، مدیرعامل سابق WB Games، سرمایهگذاریهای بزرگی روی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League انجام داد و اطمینان داشت که این بازی به موفقیتی میلیارد دلاری تبدیل خواهد شد.
بازی به ژانر شوتر چندنفره منتقل شد و از تمرکز معمول Rocksteady روی بازیهای تکنفره فاصله گرفت. این تغییر باعث تنش در تیم شد، چرا که بسیاری از توسعهدهندگان بیشتر در زمینهی ساخت بازیهای داستانمحور و تکنفره مهارت داشتند.
با این حال، حداد هیچ توجهای به این مسائل نکرد و مصرانه به دنبال استراتژی لایو سرویس برای Suicide Squad: Kill the Justice League بود. وقتی بازی سرانجام منتشر شد، نتواست ارتباط مناسبی با طرفداران برقرار کند.
جامعه گیمرها که قبلاً با بازیهای تیراندازی آنلاین اشباع شده بود، واکنش چندانی به این بازی جدید نشان نداد. منتقدان و بازیکنان از بازی به دلیل گیمپلی تکراری، عدم نوآوری و دور شدن از سبک داستانسرایی خاص راکستدی انتقاد کردند.
![suicide squad kill the justice league 1jpg مدیرعامل برکنار شده WB Games بدون آشنایی با بازیها، Suicide Squad را یک موفقیت میلیارد دلاری میدانست - گیمفا](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/Suicide-Squad-Kill-The-Justice-League-1jpg.webp)
وقتی بازی نتواست انتظارات فروش را برآورده کند، مدیر عامل پیشین Warner Bros شروع به سرزنش گیمرها کرد و متذکر شد که این شکست منجر به ضرر ۲۰۰ میلیون دلاری شده است.
برای جبران ناامیدی طرفداران، راکستدی به سرعت داستان بازی را با یک صحنه انیمیشنی تمام کرد که فاش میکرد اعضای مرده لیگ عدالت در واقع کلون بودند. این تصمیم به جای جلب نظر طرفداران، احساسات آنها را بیشتر جریحهدار و آنها را از بازی دورتر کرد.
پس از آن، Warner Bros و Rocksteady استراتژی خود را تغییر دادند و از برنامههای پیشین برای انتشار محتوای اضافی پس از لانچ دست کشیدند تا روی پروژههای جدید تمرکز کنند. گزارشها همچنین اشاره میکنند که Rocksteady قصد دارد دوباره به ساخت بازیهای تکنفره بازگردد و احتمالاً سری Batman را احیا کند.
source