Mateusz Lenart، مدیر خلاقیت Silent Hill 2 Remake، طی یک پنل در جریان رویداد GDC اظهار داشت که تیم سازنده بدون استفاده از برخی مکانیک‌ها و ویژگی‌های قدیمی‌تر عنوان اصلی، نمی‌توانست بازسازی مناسبی برای Silent Hill 2 انجام دهد.

لنارت با اعتقاد به اینکه ممکن بود هیچ راه خوبی برای خلق این بازسازی وجود نداشته باشد، در مورد دیدگاه بلوبر تیم (Bloober Team) در تلاش برای بازگرداندن خاطرات نسخه اصلی بازی به مخاطبان مدرن صحبت کرد. با این حال، استودیو تنها به این نکته اکتفا نکرد و به افزودن ویژگی‌های مدرن مانند دوربین روی شانه با طرح کنترل امروزی پرداخت.

وی در این باره می‌گوید:

از ابتدا می‌دانستیم که داستان این بازی مهم‌ترین جنبه آن است و نمی‌خواستیم تغییرات زیادی در آن اعمال کنیم. در عین حال، واضح بود که ارائه این داستان در دوران مدرن بدون تغییر در مکانیک‌ها یا مبارزات دشوار است.
یکی از اولین تصمیمات ما این بود که دوربین را به حالت دید سوم شخص معمولی روی شانه تغییر دهیم و می‌دانستیم با این تغییر، سبک خاصی را نسبت به نسخه اصلی از دست خواهیم داد.

بازی Silent Hill 2 Remake هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. این عنوان تا ماه ژانویه مجموعا بیش از ۲ میلیون نسخه را به فروش رسانده بود. کونامی همچنین عملکرد تجاری بازی را تحسین کرده و به لطف عرضه آن، این شرکت از افزایش فروش و سود عملیاتی خود خبر داد.

source

توسط siahnet.ir