Contact Support

فیلم Snow White در روز نخست اکران ۱۶ میلیون دلار فروخت و با نمره B+ از تماشاگران، به افتتاحیه‌ای حدود ۴۵ میلیون دلار در آمریکا نزدیک می‌شود.

نسخه لایو-اکشن Snow White از دیزنی در روز نخست نمایش، ۱۶ میلیون دلار فروش داشت و از مخاطبان نمره B+ در «سینمااسکور» دریافت کرد. پیش‌بینی می‌شود این فیلم در افتتاحیه داخلی خود به رقم ۴۵ میلیون دلار برسد که از آثاری مانند Catwoman (با ۱۶.۷ میلیون دلار)، Joker: Folie à Deux (با ۳۷.۶ میلیون دلار) و Mirror Mirror (با ۱۸.۱ میلیون دلار) بهتر عمل کرده است. اما در مقایسه با The Little Mermaid که ۹۵.۵ میلیون دلار فروش داشت، عملکرد آن پایین‌تر ارزیابی می‌شود.

از نظر امتیازات، فیلم Snow White در راتن تومیتوز از سوی مخاطبان امتیاز ۷۱ درصد را کسب کرده که نسبت به Dumbo (با ۴۷ درصد) و Maleficent (با ۷۰ درصد) بالاتر است، اما نسبت به Cinderella (با ۷۸ درصد) پایین‌تر قرار می‌گیرد.

پروژه ۲۷۰ میلیون دلاری Snow White از همان ابتدا با حواشی متعددی همراه بود. از اظهارنظرهای جنجالی ریچل زگلر گرفته تا بحث‌های مربوط به طراحی شخصیت‌های کوتوله و شایعات پیرامون تنش میان گل گدوت و زگلر. برخی تحلیلگران معتقدند که این مسائل، در کاهش استقبال مخاطبان تأثیرگذار بوده‌اند، اما بخشی از کارشناسان نیز اعتقاد دارند که جذابیت داستان اصلی Snow White برای مخاطبان امروزی کاهش یافته است.

بسیاری معتقدند دیزنی باید در بازسازی‌های لایو-اکشن، مسیری مانند Cruella را دنبال کند و روایت‌های تازه‌ای از داستان‌های کلاسیک ارائه دهد. مقایسه با Snow White and the Huntsman محصول ۲۰۱۲ نشان می‌دهد که فیلمی با روایتی متفاوت‌تر توانسته بود در هفته اول بیش از ۵۶ میلیون دلار بفروشد.

طبق آمار منتشرشده، ۶۸ درصد از خریداران بلیت فیلم Snow White را زنان تشکیل می‌دهند. از نظر رده سنی، ۱۴ درصد بین ۱۳ تا ۱۷ سال، ۲۴ درصد بین ۱۸ تا ۲۴ سال، ۲۳ درصد بین ۲۵ تا ۳۴ سال و ۳۸ درصد بالاتر از ۳۵ سال سن دارند. این آمار نشان می‌دهد که فیلم همچنان در جذب تماشاگران جوان موفق بوده است.

در کنار Snow White، فیلم Alto Knights به کارگردانی بری لوینسون با بودجه ۵۰ میلیون دلاری، عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته و در مسیر افتتاحیه‌ای ۳ میلیون دلاری قرار دارد. این میزان فروش، حتی پایین‌تر از Grudge Match با ۷ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳ است و یکی از کمترین فروش‌های تاریخ رابرت دنیرو محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد که پروژه Alto Knights بیش از آنکه یک تصمیم اقتصادی باشد، حاصل رابطه دوستانه دیوید زاسلاو (مدیرعامل برادران وارنر) با تهیه‌کننده آن، اروین وینکلر بوده است. درنهایت، فیلم از تماشاگران نمره B را در «سینمااسکور» دریافت کرده که نشان‌دهنده بازخوردی متوسط از سوی مخاطبان است.

نظر شما درباره‌ی آثار جدید کمپانی دیزنی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

source

توسط siahnet.ir