Remedy پروژههای متعددی در دست تولید دارد، از جمله دنباله مورد انتظار بازی Control و ریمیک Max Payne 1 و ۲. با این حال، اسپین آف کوآپ این شرکت با نام FBC Firebreak با سبک منحصر به فرد خود، نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.
نکته دیگر بودجه قابل توجه آن است: ۳۰ میلیون یورو، در مقابل بودجه ۵۰ میلیون یورویی Control 2. حتی اگر FBC: Firebreak را یک عنوان AA به جای AAA در نظر بگیریم، این موضوع چگونه در فرآیند توسعه تأثیر میگذارد؟

توماس پوها، مدیر ارتباطات Remedy، این موضوع را طی مصاحبهای با MP1st توضیح داد:
این به معنای هزینه توسعه بازی، یعنی بودجه، اندازه تیم توسعه و میزان محتوا و ویژگیهایی است که در روز اول عرضه ارائه میدهیم. همه اینها به طور پیچیدهای به هم مرتبط هستند. همچنین مواردی مانند این وجود دارند که ما صداگذاری را به زبانهای مختلف زیادی بومیسازی نمیکنیم و در این زمینه صرفهجویی بیشتری خواهیم کرد. وقتی صحنههای سینمایی ندارید، کار سادهتر و سرراستتر است چرا که این صحنهها از پرهزینهترین بخشهای ساخت بازیهای ویدیویی محسوب میشوند. هدف، همانطور که همیشه بوده، عرضه بهترین بازی ممکن است.
عدم وجود صحنههای سینمایی جالب توجه است، چرا که رمدی به سینماتوگرافی و سبک بصری خود شناخته میشود. با توجه به اینکه بازیهای کوآپ مانند Helldivers 2 اغلب از این عناصر استفاده میکنند، محدود کردن آنها برای حفظ ریتم و جریان بازی قابل درک است.
عنوان FBC Firebreak تابستان امسال برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد و قیمت آن «میان رده» خواهد بود. این بازی در زمان عرضه روی PS Plus و Game Pass در دسترس قرار میگیرد، اما دارای پیشرفت میان پلتفرمی (cross-progression) نخواهد بود. البته، کراس پلی و سیستم مچ میکینگ در دسترس قرار میگیرد.


source