نینتندو در جریان گزارش مالی جدید خود اعلام کرد که قصد دارد ۹۶۶ میلیون دلار هزینه بازاریابی و تبلیغات Switch 2 کند که در ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ (۵ ژوئن ۲۰۲۵) عرضه خواهد شد.

افزایش ۶۲ درصدی هزینه بازاریابی و تبلیغات در برنامه‌های نینتندو قرار دارد که درست در بازه عرضه کنسول جدید این شرکت قرار می‌گیرد. این بالاترین هزینه برای تبلیغات یک کنسول در تاریخ نینتندو به شمار می‌رود. باید انتظار داشته باشیم که Switch 2 در روزهای منتهی به عرضه (و حتی هفته‌ها بعد از لانچ) به شکل قابل توجه‌ای در فضای مجازی سر و صدا به پا کند. جالب است بدانید که این هزینه هنگفت، تنها ۷.۴ درصد درآمد نینتندو در سال مالی گذشته است.

اولین نشانه‌ها در قبال کنسول مورد انتظار نینتندو بسیار مثبت هستند. رئیس نینتندو در یک بیانیه رسمی اعلام کرده بود که این شرکت به اندازه تعداد تقاضاها، کنسول سوییچ ۲ در انبار ندارد و مخاطبین باید این موضوع را از همین حالا در نظر داشته باشند. بیش از ۲.۲ میلیون نفر فقط در ژاپن و از طریق فروشگاه My Nintendo درخواست خرید Switch 2 را ثبت کرده‌اند که فراتر از انتظارات است.

source

توسط siahnet.ir