08 خرداد 1404 ساعت 13:33
ایرانسل بر اساس گزارش ایرانتلنت، به عنوان محبوبترین برند کارفرمایی ایرانسل در صنعت فناوری ارتباطات و مخابرات شناخته شد. جزئیات این موفقیت و دلایل انتخاب ایرانسل توسط کارجویان را بخوانید.
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بار دیگر توانست جایگاه ویژهای در میان متخصصان و جویندگان کار کشور کسب کند و به عنوان انتخاب نخست و رؤیایی فعالان صنعت فناوری ارتباطات، مخابرات و شبکه شناخته شد. این موفقیت بر اساس گزارش جامع «برترین برندهای کارفرمایی ایران» که توسط پلتفرم معتبر ایرانتلنت و با مشارکت گسترده متخصصان، مدیران و کارجویان تهیه شده، به دست آمده است.
گزارش مذکور که با هدف ارزیابی و معرفی شرکتهایی با بهترین شرایط کاری و تصویر ذهنی مثبت در بازار کار ایران تدوین شده، عصر دوشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۴ طی مراسمی در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن تهران رونمایی شد.
در این مراسم، از شرکتهای برتر و محبوب تقدیر به عمل آمد و نشان ویژه رویداد برند کارفرمایی به ایرانسل اعطا گردید که توسط مهندس محمد مهدی مجتهدی، معاون منابع انسانی این شرکت، دریافت شد. این دستاورد نشاندهنده تقویت روزافزون برند کارفرمایی ایرانسل در سالهای اخیر است.
شاخصهای کلیدی و جایگاه ایرانسل در ارزیابیها
برای شناسایی «برترین برندهای کارفرمایی ایران»، تجربیات همکاری متخصصان و کارکنان با شرکتهای مختلف طی ۱۷ سال گذشته تحلیل و همچنین نظرسنجی عمومی از کارجویان برای تعیین برندهای کارفرمایی مورد علاقه آنها انجام شده است. ارزیابیها بر اساس شش شاخص کلیدی شامل «حقوق و مزایا»، «فرصتهای ارتقا»، «تعادل کار و زندگی»، «مدیران ارشد»، «فرصتهای یادگیری و فرهنگ» و «ارزشهای سازمانی» صورت گرفته است.
بر این اساس، ایرانسل موفق شد در ردهبندی شرکتهای رؤیایی در «صنعت فناوریارتباطات، مخابرات و شبکه» جایگاه نخست را از آن خود کند. پس از ایرانسل، همراهاول و مبیننت به ترتیب در رتبههای دوم و سوم قرار گرفتند. شاتل و هایوب نیز رتبههای چهارم و پنجم این لیست را به خود اختصاص دادند.
موفقیتهای ایرانسل به همین جا ختم نمیشود؛ این اپراتور از نگاه «برنامهنویسان» به عنوان دومین برند رؤیایی و محبوب برای همکاری شناخته شده است. همچنین، در نگاه متخصصان مارکتینگ و ارتباطات، برند کارفرمایی ایرانسل در جایگاه دوم قرار گرفت. در میان «متخصصان منابع انسانی»، «متخصصان مارکتینگ و ارتباطات» و «متخصصان حسابداری و مالی» نیز، ایرانسل توانست جایگاه سومین «برند رؤیایی» را کسب کند.
در شاخص مهم «رؤیای کارجویان (Top of Mind)» که نشاندهنده شرکتهایی است که افراد بیشترین علاقه را به کار در آنها دارند، ایرانسل در میان تمامی شرکتهای مطرح ایرانی به رتبه سوم محبوبیت در کل کشور دست یافته است. این اپراتور همچنین در بخشهای «رؤیای مدیران» و «رؤیای کارشناسان» نیز رتبه سوم را از آن خود کرده است.
ایرانسل به عنوان شرکتی پیشرو و نوآور در ارائه خدمات ارتباطی و دیجیتال، همواره تلاش کرده است تا با ایجاد محیطی حرفهای، پویا و ارزشمحور، نه تنها به میلیونها مشترک خود خدماترسانی کند، بلکه نقش مؤثری در توسعه فردی و حرفهای کارکنان خود نیز ایفا نماید. کسب این عناوین، گواهی بر موفقیت این رویکرد است.
source