CD Projekt Red قصد دارد در بازیهای آینده خود، از تکرار فرمول عناوین موفق گذشته این استودیو نظیر Witcher 3 پرهیز کرده و در تلاش است در هر اثر، نوآوری جدیدی را به بازیکنان ارائه دهد.
آدام بادوفسکی (Adam Badowski)، مدیرعامل CD Project Red، در پادکست جدیدی که به بررسی یک دهه از تاریخچه این بازی نقشآفرینی عظیم میپرداخت، به این موضوع اشاره کرد. بادوفسکی در پادکست گفت:
در همان ابتدای ساخت The Witcher 3: Wild Hunt، ما تصمیم گرفتیم که دو عنصر متضاد، یعنی آب و آتش را با هم ترکیب کنیم. ما تمایل داریم این رویکرد را در تمام بازیهای بعدی خود ادامه دهیم.
وی در مورد بازیهای آینده CDPR توضیح داد که آنها «باید چیزی جدید» در هر نسخه اضافه کنند:
ما باید چیزی اضافه کنیم که دیدگاه عمومی را تغییر دهد. ما نمیخواهیم ترفندهای خودمان را بارها و بارها تکرار کنیم. بنابراین هر بازی، باید شامل چیز جدیدی باشد.
بادوفسکی تایید میکند که بازیهای CDPR همواره از یک فرمول کلی خاصی پیروی میکنند، آنها معمولاً بازیهای نقشآفرینی «جهان-باز، داستان محور و با کیفیت» هستند، اما با این حال، «هر بازی، باید چیز نوآورانهای را به همراه داشته باشد. این قانون کلی شرکت است.»
این موضوع، علت انتخاب Ciri به عنوان شخصیت اصلی بازی Witcher 4 یا حتی تغییر مکان روایت بازی بعدی Cyberpunk را به خوبی توضیح میدهد.
source