بازی Elden Ring Nightreign برداشتی منحصربه‌فرد و روگ‌لایک از ژانر سولزلایک را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد، اما مشخص شده است که توسعه‌دهندگان هنگام شروع ساخت آن، دقیقاً هدف ساخت یک اثر روگ‌لایک را در برنامه‌های خود نداشتند.

در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GamesRadar، هنگامی که از جونیا ایشیزاکی (Junya Ishizaki)، کارگردان Elden Ring Nightreign، در مورد اینکه آیا اصطلاح «روگ‌لایک» در داخل شرکت زیاد مطرح شده است یا خیر، سوال شد، او توضیح داد که در حالی که «بسیاری از اعضای تیم و توسعه‌دهندگان ما با این سبک از بازی‌ها و نحوه عملکردشان آشنا هستند»، او «احساس نمی‌کند که این‌ها محوری برای چگونگی پایه‌گذاری این پروژه‌ها و چگونگی گسترش ایده‌های گیم‌پلی باشند.» بلکه، این فرمول گیم‌پلی، پس از «بررسی زیاد گیم‌پلی و ساختار Nightreign» به دست آمده است.

ایشیزاکی در ادامه تشریح کرد:

ما با این هدف شروع نکردیم که بگوییم، «بیایید یک روگ‌لایک یا چیزی شبیه به آن بسازیم». منظور من این است که این ژانر، لزوماً نقطه شروعی برای طراحی بازی نبود؛ بلکه بیشتر نتیجه بررسی زیاد گیم‌پلی و ساختار و فهمیدن اینکه بهترین راه‌حل برای یک مشکل خاص چیست یا اینکه در آن زمان آن عنصر خاص گیم‌پلی به چه سمتی می‌رفت بود.

ایشیزاکی در ادامه افزود:

این‌ها عناصری کاملاً اتفاقی بوده که بیشتر پاسخ یا راه‌حلی برای مشکلات به وجود آمده در حین طراحی هستند تا الگوها یا محورهای که بر اساس آن بازی را طراحی کردیم.

علی‌رغم نظرات مفاوت بازیکنان، می‌توان Nightreign را به عنوان یک برداشت تازه از فرمول اکشن RPG بی‌رحمانه FromSoftware دانست. در واقع، یاسوهیرو کیتائو (Yasuhiro Kitao)، تهیه‌کننده این اثر، اخیراً از بازیکنانی که «با شجاعت» ویژگی‌های «عجیب» بازی را پذیرفتند تشکر کرد.

بازی Elden Ring Nightreign هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان در دسترس است.

boy gamerهالک ایرانی

source

توسط siahnet.ir