فیلم Dangerous Animals با هنرنمایی جای کورتنی توانسته نمرات نسبتا خوبی را از منتقدان دریافت کند.

فیلم Dangerous Animals محصول سال ۲۰۲۵، یک تریلر ترسناک و هیجان‌انگیز است که با ترکیب عناصر وحشت‌آفرین و بقا، داستانی دلهره‌آور را در دل اقیانوس روایت می‌کند. این فیلم به کارگردانی شان بیرن و نویسندگی نیک لپارد ساخته شده و بازیگرانی چون هسی هریسون و جای کورتنی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم Dangerous Animals سرشار از لحظات شوکه‌کننده‌ی به‌یادماندنی و با یک تغییر نقش هیجان‌انگیز و دیوانه‌وار از جای کورتنی بوده است و این فیلم طعمه‌ای وسوسه‌برانگیز برای طرفداران ژانر ترسناک خواهد بود.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۵۳ نقد برای فیلم Dangerous Animals منتشر شده که امتیاز ۸۹ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۶۵ از صد برای این فیلم به ثبت رسیده که بر اساس ۱۵ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه نظر منتقدان درباره این فیلم را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم Dangerous Animals

  • راتن تومیتوز | ۵۳ نقد – امتیاز ۸۹ درصد
  • متاکریتیک | ۱۵ نقد – امتیاز ۶۵ از صد
فیلم dangerous animals

«۸۰/۱۰۰ Time Out | منتقد: فیل دی سملین»

ساخت یک فیلم ترسناک با داستانی به این اندازه عجیب و غریب، مثل فیلم Dangerous Animals که واقعاً درباره‌ی حیوانات خطرناک است، به دقت و مهارت بالایی نیاز دارد؛ اما شان بیرن موفق شده اثری روان و با اعتمادبه‌نفس خلق کند. این فیلم احتمالاً برای سال‌ها طرفداران ژانر وحشت را از نزدیک شدن به آب منصرف خواهد کرد.

«۷۵/۱۰۰ RogerEbert.com | منتقد: برایان تالریکو»

فیلم Dangerous Animals یک ترکیب هوشمندانه و مؤثر از ژانرهای مختلف است که موفقیتش را مدیون کارگردانی دقیق شان بیرن در طراحی صحنه‌های اکشن، بهره‌گیری از موسیقی متن کلاسیک و هدایت بازیگران به اجرای‌هایی پرتنش و احساسی است.

«۷۰/۱۰۰ Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

این فیلم مهیج، مؤثر و کارآمد تقریباً لحظه‌ای آرام برای تأمل درباره‌ی میزان جنون‌آمیز بودن فرضیه داستانی‌اش باقی نمی‌گذارد.

«۶۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

شان بیرن به اندازه‌ی کافی به لذت‌های عامه‌پسند فیلمش تکیه نمی‌کند تا حداکثر سرگرمی را فراهم آورد، بر خلاف فیلم‌های اخیر و اغراق‌آمیزی مانند فیلم The Shallows، فیلم Under Paris یا فیلم The Meg. با این حال، مقدار زیادی خشونت اغراق‌آمیز به مخاطب عرضه می‌کند و قهرمانی قوی را در شرایطی خطرناک قرار می‌دهد.

«۶۰/۱۰۰ TheWrap | منتقد: چیس هاچینسون»

وجود یک جریان زیرپوستی و هوشمندانه درباره‌ی تاریخچه‌ی سینمایی کوسه‌ها و ترسی که در تخیل جمعی ما دارند، یک امتیاز اضافی جذاب است که چیزی بیشتر برای تأمل فراهم می‌کند.

«۶۰/۱۰۰ Collider | منتقد: نیت ریچارد»

شاید این فیلم به یک فیلم برجسته و کلاسیک در آینده‌ی این ژانر تبدیل نشود، اما به لطف تعهد کامل جای کورتنی به نقش منفی‌اش، تا زمان پایان تیتراژ از اینکه وارد این آب‌ها شده‌اید پشیمان نخواهید شد.

«۵۰/۱۰۰ IndieWire | منتقد: ایستر زاکرمن»

همان‌طور که نوع رفتار فیلم با شخصیت‌های زن حالتی بی‌رحمانه دارد، نحوه‌ی استفاده از تهدیدات زیرآبی‌اش نیز گاهی نسنجیده به نظر می‌رسد. بله، آن‌ها در نهایت شخصیت‌های شرور ماجرا نیستند، اما آیا واقعاً این موجودات دریایی به اندازه‌ی کافی در طول سال‌ها بدنام نشده‌اند؟

«۴۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: پیتر بردشاو»

این فیلم قطعاً مخاطب خود را خواهد داشت، اما احساس می‌شود که تا حد زیادی تقلیدی و برگرفته از آثار دیگر است.

source

توسط siahnet.ir