در گفت‌وگویی با وبسایت GamesRadar، از نیت فاکس (Nate Fox) و جیسون کانل (Jason Connell)، کارگردانان عنوان Ghost of Yotei، این سوال مطرح شد که به نظرشان چه بازی‌هایی تا به امروز توانسته‌اند جادوی خلق یک اثر جهان باز واقعی را بازیابی کنند و این دو مغز متفکر خلاق سریعاً The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Elden Ring را به زبان آوردند. کانل گفت این آثار «سقف ژانر را تعیین کرده‌اند» و فاکس با واژه «بدیع و نفیس» آن‌ها را توصیف کرد.

تاکید ویژه روی «اکتشاف» در عناوین Elden Ring و Breath of the Wild حالا به اثر جدید ساکر پانچ، یعنی Ghost of Yotei، نیز راه پیدا کرده است. کانل در این باره می‌گوید:

تمام چیزی که روی آن تمرکز داشتیم، درگیر و غوطه‌ور نگاه داشتن مردم در این دنیا است و ما واقعاً این جنس از طراحی را دوست داریم.

کانل در ادامه پیرامون فعالیت‌های موجود در دنیای بازی و نحوه ارائه محتویات صحبت می‌کند. او در این باره توضیح داد:

چیزهایی مثل ژورنال‌های شلوغ و طولانی همیشه در بازی‌ها وجود داشته‌اند، درست است؟ این لیست‌های بلندبالا از فعالیت‌هایی که باید انجام بدهید، طاقت‌فرسا می‌شود. ما به دنبال راه‌های جدیدی برای ارائه اطلاعات به پلیر رفتیم و می‌خواستیم این راه‌ها در عین حال در دسترس باشند. در هر صورت، مخاطبین می‌خواهند به شیوه‌های مختلفی بازی را تجربه کنند. مهم‌ترین چیز پیدا کردن نوعی تعادل است و Ghost of Yotei این کار را انجام خواهد داد.

بازی Ghost of Yotei در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۰ مهر ۱۴۰۴) برای PS5 عرضه خواهد شد

source

توسط siahnet.ir