کارگردان بازی Dying Light: The Beast از حجم محتوای بازی Assassin’s Creed Shadows انتقاد کرده است؛ او میگوید اگر شروع به بازی کردن این عنوان کند، میداند که هرگز آن را به پایان نخواهد رساند.
در گفتوگو با GamesRadar، تیمون اسمکتالا، کارگردان فرنچایز Dying Light توضیح داد که چرا به پایان رساندن عنوان آینده آنها فقط ۲۰ ساعت طول میکشد. او شرح داد:
اگر شروع به بازی Assassin’s Creed Shadows کنم، از همان ابتدا میدانم که هرگز آن را تمام نخواهم کرد. از سرمایهگذاری (پول صرف خرید بازی) خود بازدهی میگیرم اما نه با تمام کردن بازی.
بازدهی واقعی سرمایهگذاری از این طریق حاصل میشود که از مکانیزمهای گیمپلی راضی باشم، از بخشی از داستان که توانستم تجربه کنم، یاد بگیرم و بفهمم.
تمام کردن بازی در نهایت شبیه یک کار طاقتفرسا میشود. نمیخواهم برای یک کار طاقتفرسا پول اضافی بدهم، درست است؟
به باور او، اگرچه در Assassin’s Creed Shadows نسبت پول به زمان مورد نیاز برای اتمام خوبی دریافت میکنید، اما اکثر بخشهای آن بازیهای عظیمالجثه را تجربه نخواهید کرد. او از عناوینی مانند Alan Wake 2 و Control نیز تقدیر کرد که با داستانهای خارقالعاده و مکانیزمهای جذاب، ارزش خود را ارائه میدهند.
او میگوید بازیهایی مانند Control و Alan Wake 2 در طرف مقابل این طیف قرار دارند. تجربیات «AAA»، که «میتوانید در ۱۵ ساعت تمامشان کنید.»
این دقیقاً همان چیزی است که Techland نیز میخواهد با Dying Light: The Beast انجام دهد. آنها میخواهند یک تجربه سرگرمکننده را بدون دنیای باز حجیم و پراکنده بازآفرینی کنند و این همواره اولویت استودیو بوده است.
اسمکتالا همچنین اطمینان میدهد که Dying Light: The Beast ارزش هر پوند، هر دلار، هر یورو و هر یوآنی که برای بازی هزینه کردهاید را خواهد داشت.
source