استودیوی Bithell Games، توسعه‌دهنده عناوینی مانند Volume، John Wick Hex و بازی Tron: Catalyst، با موجی از تعدیل نیرو مواجه گردیده که این اتفاق باعث کاهش قابل توجه تعداد اعضای آن شده است.

مایک بیتل (Mike Bithell)، رئیس استودیو، طی پیامی در پلتفرم Bluesky توضیح داد که تیم Bithell نتوانست برای یک پروژه بزرگ تأمین مالی را انجام دهد.

وی در این باره گفت:

در آستانه انتشار جدیدترین بازی‌مان، برای ما مشخص شد که از چالش‌هایی که بسیاری از تیم‌های توسعه بازی در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ برای یافتن شرکای تأمین سرمایه با آن مواجه‌ بودند، مصون نیستیم.

در نتیجه این تصمیم، ۱۱ نفر از کارکنان استودیو تعدیل شده‌اند که به گفته مایک بیتل، این تعداد اکثریت اعضای تمام‌وقت تیم را تشکیل می‌دهد. او همچنین افزود که استودیو از پیش برای چنین موضوعی آماده شده بود و در حال همکاری با کارکنان تحت تأثیر این تصمیم است تا فرآیند خروج آن‌ها را تسهیل کرده و بسته‌های حمایتی پایان کار ارائه دهد.

رئیس Bithell Games همچنین تأکید کرد که این تعدیل نیرو بر دسترس‌پذیری و پشتیبانی از مجموعه بازی‌های فعلی استودیو که به‌ صورت مستقل عرضه شده‌اند، تأثیری نخواهد داشت.

مایک بیتل با بازی Thomas Was Alone، یک اثر معمایی-پلتفرمر انتزاعی و داستان‌ محور، به شهرت رسید. او پس از تأسیس استودیوی Bithell Games، با انتشار عناوین موفقی همچون بازی مخفی‌کاری Volume در سال ۲۰۱۵ و آثار تحسین‌ شده ماجراجویانه متنی Subsurface Circular در سال ۲۰۱۷، اعتبار قابل توجهی در صنعت بازی‌سازی کسب کرد.

این استودیو طی سال‌های اخیر به سراغ ساخت نسخه‌های خلاقانه و متفاوت از آثار لایسنس‌ شده رفته است. از جمله این آثار می‌توان به بازی John Wick Hex (که ماه گذشته از فروشگاه‌ها حذف شد)، اثر رمان تصویری و معمایی Tron: Identity و بازی اکشن ایزومتریک Tron: Catalyst که برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است، اشاره کرد.

AfshinⓎ︎

source

توسط siahnet.ir