وینیت آگاروال (Vinit Agarwal)، توسعه‌دهنده سابق ناتی داگ، پس از جدایی از این استودیو در اوایل سال جاری، به ژاپن نقل مکان کرده و استودیوی بازی‌سازی جدیدی را تأسیس کرده است.

هرچند تاکنون نام این استودیو اعلام نشده، اما تایید گردیده که توسعه‌دهندگان آن روی یک اثر چندنفره کار می‌کنند. آگاروال مصمم است آموخته‌های خود از دوران فعالیت در ناتی داگ را در محیط توسعه بازی جدید خود در ژاپن به کار گیرد.

او در مصاحبه با وبسایت Game*Spark اظهار داشت که دلیل اصلی ترک ناتی داگ، دیدن پتانسیل ساخت بازی‌های چندنفره‌ای بود که بتوانند همان اکشن سینمایی مشهور این استودیو را ارائه دهند. آگاروال پس از همکاری در بخش تک‌نفره و چندنفره بازی‌های Uncharted 4: A Thief’s End، Uncharted: The Lost Legacy و The Last of Us Part II (از جمله حالت چندنفره لغوشده این بازی)، استودیوی جدیدی را به همراه جو پتیناتی (Joe Pettinati)، کارگردان خلاق و نویسنده ارشد سابق ناتی داگ، تاسیس کرد. با این حال، پتیناتی در آمریکا ماند و آگاروال به ژاپن رفت تا این دو بتوانند از طریق دو دفتر مجزا به توسعه بازی بپردازند.

توسعه‌دهنده سابق ناتی داگ استودیوی جدیدی را در ژاپن تاسیس کرد؛ تمرکز روی ساخت یک اثر چندنفره

آگاروال در ادامه پیرامون دوران کاری خود در ناتی داگ صحبت کرد و اظهار داشت در شرکتی فعالیت داشته که بر طراحی دقیق و اصلاحات جزئی تمرکز ویژه‌ای دارد. به گفته او، هرچند گرافیک و گیم‌پلی اهمیت بالایی دارند، بیشترین الهام را از رویکرد این استودیو به ساخت جهان بازی و روایت داستان گرفته است.

او همچنین به فرهنگ کاری ناتی داگ اشاره کرد که در آن همه، جدا از جایگاهشان، می‌توانند ایده‌ها و نظرات خود را مطرح کنند. آگاروال می‌گوید به‌ عنوان یک کارمند تازه‌وارد، شگفت‌زده شده بود که همه به نظراتش گوش می‌دهند. این توجه به جزئیات و آزادی عمل بالا همان عناصری هستند که او قصد دارد به استودیوی جدید خود بیاورد.

وی درباره دلیل مهاجرت به ژاپن توضیح داد که از همان ابتدای ورود به این صنعت، از توسعه بازی در ژاپن الهام گرفته است. او به‌ ویژه به تمرکز بالای بازی‌های ژاپنی بر چشم‌انداز خلاقانه کارگردان علاقه‌مند است. آگاروال پس از گفت‌وگو با هیدتاکا میازاکی (خالق Dark Souls، Bloodborne و Elden Ring)، بار دیگر به علاقه‌اش به این سبک توسعه کارگردان‌ محور پی برد و قصد دارد این رویکرد را در بازی چندنفره جدید استودیوی خود پیاده‌سازی کند.

در حالی که جزئیات زیادی از این بازی در دسترس نیست، اما آگاروال فاش کرده که این عنوان چندنفره ترکیبی از روایت سینمایی و داستان‌سرایی شبیه به آثار AAA را با ریتم تند و هیجان‌انگیز بازی‌های مستقل در هم می‌آمیزد.

این پروژه با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته می‌شود و به‌زودی وارد مرحله تست داخلی خواهد شد. آگاروال با جذب مهندسان ژاپنی قصد دارد بهترین ویژگی‌های توسعه بازی در شرق و غرب را در این اثر جدید گرد هم آورد.

source

توسط siahnet.ir