طبق گزارش‌ها، شرکت الکترونیک آرتز روی چرخه بی‌وقفه پریدن و سرخوردن‌ در بازی Battlefield 6، تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

در جریان نسخه بتا بازی Battlefield 6 شاهد مقایسه‌های فراوانی بین این اثر و عناوینی مثل Call of Duty یا DOOM بودیم. اکنون به‌ نظر می‌رسد استودیوی DICE به‌ وضوح مشکلات موجود را بررسی کرده تا تغییرات لازم در نسخه نهایی لحاظ شود. سازنده‌ این عنوان وعده داده که در نسخه‌ کامل بازی که ۱۸ مهر عرضه می‌شود، تغییراتی ایجاد شود تا اعتبار Battlefield به‌ عنوان یک شوتر تاکتیکی دوباره احیا گردد.

پیش ا ز این شاهد انتشار کلیپ‌هایی از نسخه بتا بازی Battlefield 6 بودیم که نشان می‌دادند برخی بازیکنان ده‌ها بازیکن دیگر را ظرف چند دقیقه از پا در می‌آورند. به همین دلیل بسیاری از طرفداران قدیمی مجموعه Battlefield اظهار کردند این اثر طوری طراحی شده که بیشتر به مذاق علاقه‌مندان به شوترهای سریعی مثل Apex Legends خوش بیاید. مواردی مثل سرعت بالای حرکات، امکان انجام چرخش‌های ۱۸۰ درجه‌ در یک لحظه، شات‌گان‌های قدرتمند، نبود وقفه‌ای بین پرش‌ها و سرخوردن‌‌های مداوم و طراحی نقشه‌هایی با زمان کم، باعث شده بود بازیکنان حرفه‌ای Battlefield 6 بیشتر شبیه کسانی باشند که در آخرین بازی اکتیویژن بانی هاپ (پرش‌های متوالی و دقیق) می‌کنند.

اخیراً در گزارشی شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد اطلاعات مهمی از بتای عمومی به دست آمده که از آن‌ها برای ایجاد تغییرات مهمی در جهت بهبود نسخه نهایی استفاده خواهد شد. این شرکت طی اعلامیه‌ای گفت قصد دارد حرکت‌ بازیکنان را در Battlefield 6 سنتی‌تر و متعادل‌تر کند تا با تجربه‌ای که طرفداران از ابتدا انتظار داشتند، هماهنگ شود. در این اعلامیه‌ آمده است:

در نسخه‌ نهایی Battlefield 6، مکانیک‌های حرکت بازیکنان متعادل‌تر شده‌ است. حالا اگر بازیکن بعد از سرخوردن‌ بپرند، دیگر سرعتشان زیاد نمی‌شود و پرش‌های متوالی نیز محدودیت‌هایی ایجاد می‌کند. همچنین با پردین به صورت متوالی، ارتفاع پرش‌ها به مرور کمتر می‌شود. علاوه بر این، شلیک هنگام پرش یا سرخوردن‌ دقت بسیار پایین‌تری خواهد داشت. هدف از این تغییرات این است که پردین و سرخوردن‌ تنها در شرایط خاصی استفاده شود و دیگر بهترین گزینه برای شروع یک نبرد نباشد. به این ترتیب، ریتم بازی به‌ سمت ایجاد گیم‌پلی‌ای تاکتیکی‌تر می‌رود.

شرکت الکترونیک آرتز تغییرات مهمی در نسخه نهایی Battlefield 6 اعمال خواهد کرد - گیمفا

علی‌رغم توجه شرکت الکترونیک آرتز به بازخوردها، همه‌ خواسته‌های طرفداران فعلاً برآورده نخواهد شد. این شرکت توضیح داد اگرچه انتقاداتی درباره‌ تعداد بازیکنان در حالت‌هایی مثل Rush وجود دارد، اما قصد ندارد ظرفیت این حالت‌ها را افزایش دهد. در عوض، الکترونیک آرتز پیشنهاد می‌کند بازیکنان به حالت Breakthrough بروند که از ۶۴ بازیکن پشتیبانی می‌کند. به گفته‌ این شرکت، طبق آزمایش‌های صورت گرفته، تعداد بازیکنان بیشتر روند تاکتیکی بازی را از بین می‌برد. همچنین الکترونیک آرتز یادآور شد بتا بازی روی نقشه‌های کوچک‌تر متمرکز بوده، اما در نسخه‌ نهایی شاهد میدان‌های نبرد بزرگ‌تری هستیم. این شرکت در بیانیه‌ای گفت:

پیدا کردن تعادل درست یک فرآیند ادامه‌دار است، چون همه باید با اندازه‌ نقشه‌ها، مسیرها و فضاهای مبارزه آشنا شوند.

اگرچه تمام تغییراتی که طرفداران می‌خواستند اعمال نخواهد شد، اما بسیاری از افراد در سطح اینترنت با انتشار کامنت‌هایی خوشحالی خود را از تغییرات جدید Battlefield 6 ابراز کردند.

source

توسط siahnet.ir