
بهروزرسانی: شرکت Bandai Namco بهتازگی ویدیویی از اجرای Elden Ring بر روی سوییچ ۲ را منتشر کرده است. این اقدام پس از آن صورت گرفت که کاربران نسبت به عملکرد ضعیف بازی انتقاداتی را مطرح کرده بودند.
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ویدئوی منتشرشده از اجرای Elden Ring روی نینتندو سوییچ ۲ نتوانسته نگرانیهای طرفداران را برطرف کند. در این نمایش بیشتر شاهد ایستادن شخصیتها یا حرکت آهسته در محیط بودیم؛ صحنههایی که فشار چندانی به سختافزار وارد نمیکنند.
با توجه به وسعت و مقیاس دنیای Elden Ring، نمایش بخشهای شلوغتر همراه با حضور تعداد زیادی دشمن میتوانست معیار واقعیتری از عملکرد بازی ارائه دهد. در مقابل، ویدیوی اخیر بیشتر شبیه به یک نمونه گزینش شده و محتاطانه به نظر میرسد؛ چیزی که این تصور را ایجاد میکند که بخشی از واقعیت عملکرد بازی روی سختافزار در حال پنهان ماندن است.
خبر اصلی: بازی Elden Ring بهعنوان یکی از بزرگترین عناوین تردپارتی، بهزودی راهی Nintendo Switch 2 خواهد شد. این اثر پیشتر روی پلتفرمهای دستی مانند Steam Deck نیز طرفداران زیادی پیدا کرده و نسخه جدید آن برای کاربران نینتندو شامل بسته الحاقی تحسین شده Shadow of the Erdtree نیز خواهد بود.
با این حال، به نظر میرسد نسخه Switch 2 فاصله زیادی تا یک تجربه چشمگیر دارد. گزارشهای اولیه از Gamescom نشان میدهند که بازی در وضعیت بسیار نامطلوبی قرار دارد و عملکرد آن ناامیدکننده ارزیابی شده است.
بر اساس گزارش IGN، عملکرد بازی را تنها میتوان یک فاجعه توصیف کرد. همچنین Bandai Namco به رسانهها اعلام کرده بود که از دموی گیمزکام فیلمبرداری نکنند و IGN بر این باور است که این اقدام برای پنهان کردن ضعفهای عملکرد بازی انجام شده است.
گفته میشود که Elden Ring روی Nintendo Switch 2 حتی با سادهترین حرکات، مانند جابهجایی معمولی دوربین، با افت فریم مواجه میشود.برخی از بخشهای Limgrave نیز عملکرد مشابهی داشتند و حرکت سریع Torrent در نقشه، شرایط را حتی بدتر میکرد.
از آنجایی که Bandai Namco به رسانهها اجازه انتشار فیلم از دموی بازی را نداده بود، دشوار است بهطور دقیق قضاوت کرد که تجربه واقعی تا چه حد مشکلدار بوده است. با این حال، گزارشهای دیگر از بازیکنانی که دموی بازی را تجربه کردهاند نیز مشکلات مشابهی را تأیید میکنند.
خبر خوب این است که Elden Ring روی سوییچ ۲ در زمینهی بصری عملکرد نسبتاً خوبی دارد. از این رو، بهنظر میرسد توسعهدهندگان ممکن است برای بهبود عملکرد فنی و جلوگیری از یک تجربه کاملاً ناموفق، تعدیلهای بصری بیشتری را در نظر بگیرند.
گیمفا
source