فروش آیفون ایر

فروش آیفون ایر انتظارات اپل را برآورده نکرد و زنجیره تأمین این شرکت مجبور به کاهش ۸۰ درصدی تولید شده است. این محصول با استقبال سرد کاربران مواجه شد.

آیفون ایر که قرار بود تجربه‌ای جدید در بازار گوشی‌های هوشمند باشد، نتوانست توجه مصرف‌کنندگان را جلب کند. تحلیلگران بازار فناوری، از جمله مینگ‌چی کو، دلیل اصلی این عدم موفقیت را اشباع بازار و رضایت کاربران از مدل‌های پرچمدار فعلی می‌دانند. به نظر می‌رسد مدل‌های قدرتمند آیفون ۱۷ و آیفون ۱۷ پرو پاسخگوی نیازهای کاربران رده‌بالا بوده‌اند. این وضعیت، اپل را با چالش‌های جدی در نوآوری و جذب مشتریان جدید مواجه کرده است.

کاهش ۸۰ درصدی تولید آیفون ایر

تامین‌کنندگان تا سه‌ماهه اول ۲۰۲۶ تولید آیفون ایر را بیش از ۸۰ درصد کاهش می‌دهند. گزارش‌های میزوهو سکیوریتیز و نیکی ژاپن نیز از کاهش یک میلیون واحدی تولید و «تقاضای تقریباً صفر» برای آن خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید

چالش‌های اپل در آیفون‌های جدید

شکست این مدل مشابه تجربه سامسونگ با گلکسی اس ۲۵ اج است که با لغو توسعه نسل بعدی‌اش روبرو شد. اپل قبلاً نیز در جایگاه چهارم سری آیفون خود، با مدل‌های آیفون مینی و آیفون پلاس ناموفق بود.

اپل آیفون ایر

source

توسط siahnet.ir