اتوماسیون کامل املاک با نرم افزار هیرا


 


 



 


 


وب سایت سرزمین دانلود گزارش میدهد: اتوماسیون کامل دفاتر املاک به چه معنی است و چرا تمامی مشاوران حرفه‌ای به سراغ نصب اپلیکیشن مشاور املاک و هوشمند کردن کسب‌و‌کار خود می‌روند؟ این اولین سوالی است که برای علاقه‌مندان به حوزه مشاوره املاک، یا افرادی که تازه‌وارد این زمینه شده‌اند پیش می‌آید. ابزار‌های مخصوص اتوماسیون در‌ واقع به شما اجازه می‌دهند تا تمامی کار‌های زمانبر را به‌صورت خودکار انجام داده و خطا‌های انسانی را کاهش دهید. اگر هنوز با بهترین ابزار‌های مشاور املاک آشنایی نداشته یا این که ضرورت نصب آن را نمی‌دانید، ادامه این مطلب را به‌ هیچ‌ عنوان از دست ندهید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا همه نکات مربوط به اتوماسیون و هوشمند کردن کامل دفاتر املاک را بررسی کنیم.

چالش های انجام امور مربوط به مشاوره املاک

برای این که ضرورت نصب نرم‌افزار‌های مشاوره املاک را درک کنید، باید ابتدا با چالش‌های پیش‌رو هنگام استفاده از روش‌های سنتی آشنایی داشته باشید.

زمان کم‌ و کار‌های زیاد

یکی از مشکلات مشترک در بین مشاوران املاک، کمبود وقت برای انجام کار‌های روزمره و زمانبر است. شما برای این که بتوانید از پس کار‌هایی مانند فایلینگ حرفه‌ای، انجام امور مربوط به‌ حسابداری و به روز‌رسانی اطلاعات برآیید، یا باید از زمان کسب مهارت‌های فردی و مطالعه کاسته، یا نیروی کار بیشتری استخدام کنید. در هر دو صورت این کار پیشرفت شما را کاهش داده و در مواردی باعث ضرر مالی هم می‌شود.

کاهش دقت در مدیریت اطلاعات بدون CRM

اگر بخواهید پیگیری و مدیریت مشتریان را به روش‌های سنتی انجام بدهید، با مشکلات متعددی از‌جمله فراموشی برخی از موارد، عدم دسترسی به تاریخچه درست، کاهش دقت در اطلاعات و… مواجه می‌شوید. در این صورت مشتری باید بارها و بارها خواسته‌های خود را تکرار کرده و باز هم احتمال بروز خطا در تنظیم قرارداد‌ها، تماس‌ها و بازدید‌ها وجود خواهد داشت. این موضوع هم اعتبار شما را کاهش داده و هم در دراز مدت ضرر مالی بزرگی به شما خواهد زد.

خطای انسانی هنگام محاسبات

یکی از بزرگ‌ترین کابوس‌های مشاوران املاک، بروز خطا‌های انسانی هنگام محاسبه کمیسیون، انجام امور حسابداری و تنظیم قراردادهاست. علاوه بر این که انجام این کار‌ها به‌صورت دستی می‌تواند سرعت شما را پایین بیاورد، دقت هم کاهش یافته و در نتیجه امکان بروز خطا در محاسبه وجود دارد. در بهترین حالت، این خطا‌ها برای شما ضرر مالی به همراه خواهند داشت. در صورت تکرار زیاد هم امکان دارد با مشکلات حقوقی متعددی مواجه شده و اعتبار خود را از دست دهید.


 



 


 


عدم دسترسی به اطلاعات

فرض کنید که وقتی در خانه یا در حال سفر هستید، یک مشتری دست به نقد و بزرگ با شما تماس می‌گیرد. به دلیل عدم حضور در دفتر فیزیکی خود، دسترسی به اطلاعات نداشته و در نتیجه مشتری خود را از دست می‌دهید. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اداره املاک به روش سنتی هم عدم دسترسی به اطلاعات به‌صورت دائم و مستمر است. بدیهی است که همراه داشتن زونکن‌های بزرگ و حمل‌و‌نقل آن‌ها امکان‌پذیر نبوده و مشاوران هم نمی‌توانند تمامی فایل‌های خود را به حافظه بسپارند.

کاربرد نرم افزارهای مشاور املاک

با مهم‌ترین چالش‌های انجام کار‌ها به روش سنتی آشنا شدیم و فهمیدیم که برای پیشرفت در عصر تکنولوژی، به نصب نرم‌افزار مشاور املاک نیاز داریم. اکنون سوالی که ذهن افراد را درگیر می‌کند این است که این نرم‌افزار‌ها چگونه می‌توانند چالش‌های مربوط به اداره سنتی دفاتر را برطرف کنند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین کاربرد‌های نرم ‌افزار املاک اشاره شده است.

مدیریت بهتر و جامع‌تر اطلاعات

با استفاده از ابزار‌های مدیریت املاک می‌توانید به‌راحتی مدیریت اطلاعات خود را بهتر، پیشرفته و سریع‌تر کنید. دیگر نیازی نیست تا برای فایلینگ به سراغ کاغذبازی و زونکن‌های سنگین و حجیم بروید. تنها کافی است که از قالب‌های از پیش تعیین شده نرم‌افزار‌ها استفاده کرده و به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن، متغیر‌ها را وارد کنید. به همین سادگی و با همین سرعت، می‌توانید اطلاعات تمامی مالکان، خود املاک و مشتریان را دسته‌بندی کنید.

ارتباط بهتر و حرفه‌ای‌تر با مشتری

اگر بتوانید با استفاده از نرم‌افزار CRM و مدیریت املاک، اطلاعات مربوط به مشتریان، نیاز‌های آن‌ها و سایر موارد این چنینی را بهتر به‌خاطر بسپارید، می‌توانید به سادگی ارتباط خود با آن‌ها را بهبود ببخشید. تمامی تاریخچه‌های مربوط به ارتباط با مشتریان در این نرم‌افزار ثبت شده و شما دیگر نیازی ندارید تا این سوابق را به‌صورت دستی یادداشت کرده یا به‌خاطر بسپارید. با استفاده از سیستم‌های یکپارچه‌سازی هم می‌توانید از خدمات سیستم در سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های دیگر استفاده کنید.

ثبت یادآوری‌های مهم

این که مدیر یک دفتر املاک، تاریخ مهمی را فراموش کند، می‌تواند به قیمت از‌ دست‌ دادن اعتبار آژانس تمام شود. در روش سنتی خیلی پیش‌آمده که تاریخ‌ها و رویداد‌های مهم که در تقویم علامت‌زده شده بودند، فراموش شوند. اپلیکیشن‌های مشاور املاک می‌تواند این اطلاعات را در خود ذخیره کرده و در تاریخ مورد نظر، با یک اعلان به شما یادآوری کند.


 



 


 


به روز‌رسانی خودکار فایل‌ها

اطلاعات املاک به‌صورت روزانه تغییر کرده و ممکن است ملکی فروش رفته یا اجاره برود. در روش‌های سنتی، به روز‌رسانی دشوار بود و ممکن بود که مشاوران این کار را فراموش کرده و کیس‌های معامله شده را معرفی کنند. اما اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار‌های املاک می‌توانند به‌صورت خودکار و در کسری از ثانیه این کار را انجام بدهند. دفعه بعدی که به سراغ بررسی فایل‌های خود می‌روید، تمامی فایل‌ها به روز هستند و احتمال بروز خطا و اشتباه هنگام معرفی عملا به صفر می‌رسد.

تنظیم قرارداد‌ها

اگر هنوز به روش قدیمی و سنتی قرارداد‌های خود را تنظیم می‌کنید، بی‌شک نگرانی بابت اشتباه در بند‌های مختلف یا وارد‌کردن اشتباه متغیر‌ها را تجربه کرده‌اید. تنها راه‌حل برای این مشکل، نصب اپلیکیشن‌های مشاور املاک و تنظیم قرارداد‌ها به‌صورت کاملا خودکار است. این قرارداد‌ها در قالب‌های از پیش تعیین شده تنظیم شده و پس‌از‌آن هم به‌صورت کاملا دسته‌بندی شده، قابل دسترس خواهند بود.

انجام تمامی امور حسابداری

با وجود اپلیکیشن‌های مدیریت املاک، دیگر نیازی نیست تا کار‌های پیچیده مربوط به‌حسابداری و محاسبه کمیسیون‌ها را انجام دهید. محاسبات مالی را به‌صورت کامل به نرم‌افزار مشاوره املاک بسپارید تا بدون کوچک‌ترین خطای انسانی، تمامی کار‌های مربوطه را انجام بدهد. در‌صورتی‌که اپلیکیشن شما قابلیت یکپارچه‌سازی با سایر اپلیکیشن‌ها را داشته باشد هم می‌توانید از برنامه‌های حسابداری بهتری برای انجام امور مربوطه استفاده کنید.

ویژگی های سودمند نرم افزار املاک هیرا

نصب اپلیکیشن املاک و دانلود آن یکی از مهم‌ترین اقدامات تمامی مشاوران املاک برای داشتن کسب‌و‌کاری مدرن و قدرتمند است. اما برای این که نتیجه مطلوبی از نصب این اپلیکیشن‌ها بگیرید، باید حتما نرم‌افزار درست با بهترین قابلیت‌ها و امکانات را انتخاب کنید. اپلیکیشن املاک هیرا، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود در بازار است که با ارائه خدمات ویژه، شما را در مسیر موفقیت همراهی خواهد کرد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن هیرا، شامل موارد زیر می‌شوند.

– پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته

– محیط کاربری ساده و کاربرپسند

– دستیار AI یا هوش مصنوعی برای تحلیل گزارشات

– امکان دسته‌بندی اطلاعات به‌صورت دقیق

– قابلیت استفاده در گوشی‌های موبایل یا بستر وب

– دسترسی ۲۴ ساعته به اطلاعات

کلام پایانی

اگر به‌دنبال پیشرفت در زمینه املاک و رقابت با بزرگترین مشاوران هستید، همین امروز روش‌های سنتی را کنار گذاشته و برای نصب اپلیکیشن املاک اقدام کنید. برای انجام این کار، ابتدا باید درباره امکانات ضروری ابزار‌های مدیریت املاک تحقیق کرده و با مقایسه گزینه‌های مختلف موجود در بازار، بهترین گزینه ممکن را برای خود انتخاب کنید. هیرا، با ارائه خدمات کامل، محیط کاری حرفه‌ای و در‌عین‌حال کاربرپسند و قیمتی مناسب، بهترین همراه شما برای پیشرفت و مدرنیزه کردن کسب‌و‌کار خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.


( بدون کامنت – اولین کامنت را شما بنویسید )

source

توسط siahnet.ir