براساس گفتههای کارگردان فرنچایز Dying Light، بازی Dying Light: The Beast به دلیل لیک و افشاء اطلاعات گستردهی بازی ساخته شد. تیمون اسمکتالا (Tymon Smektała)، کارگردان فرنچایز در مصاحبهایی با رسانه گیماینداستری جزئیاتی از جریان ساخت این بازی را به اشتراک گذاشت. بر اساس گقتههای او، ساخت از طرحهایی که استودیو قبلا برای بسته الحاقی بازی Dying Light 2 در نظر داشت، نشات گرفته شده است. شاید به خاطر داشته باشید که استودیو Techland در زمان انتشار Dying Light 2 با فاش شدن گسترده جزئیات داستان بازی و همچنین برنامههای آینده خود، با مشکلی عظیم روبرو شد.
اسمکتالا در این مصاحبه گفت تیم توسعه متوجه این موضوع شده بود و نمیخواست به کار روی چیزی ادامه دهد که احتمالا مردم از آن خبر داشتند. بنابراین، پس از یک جلسه یک هفتهای، تیم تصمیم گرفت با یک پروژه جدید متولد شده که از ایدههای بسته الحاقی لو رفته، به جلو حرکت کند. اسمکتالا ادامه داد: «ما واقعا برای این موضوع هیجانزده بودیم.» به گفته اسمکتالا، Techland برنامههای جداگانهای برای Dying Light 3 دارد، به همین دلیل The Beast یک عنوان مستقل است. با این تفاسیر انتشار اولیه در مراسم افتتاحیه گیمزکام، Dying Light: The Beast فرنچایز را دوباره بازگرداند.
انتشار دایینگ لایت جدید به دلیل لیکهای فراوان
نه میتوان گفت که بازی Dying Light: The Beast به عنوان Dying Light 3 قابل تجربه است و نه یک بسته الحاقی برای عنوان Dying Light 2. با توجه به وسعتی که این بازی دارد بیشتر میتواند گفت The Beast یک عنوان مستقل است، چیزی شبیه به Uncharted: The Lost Legacy. شما در این بازی بازهم در نقش کایل کرین (Kyle Crane) قرار میگیرید. کاراکتری که بازهم توسط راجر کریگ اسمیت (Roger Craig Smith) صدا گذاری شده و میتواند بازیکنان را بسیار هیجان زده کند. همچنین یکی از نکات جالبی که گیمرها در زمان رونمایی بازی به آن اشاره کردند، این است که بازی میان نسلی است. بر اساس گفتههای اسمکتالا، این تصمیم که بازی Dying Light: The Beast روی کنسولهای نسل گذشته و کنونی اجرا شود دلایل خاصی دارد.
به نظر میرسد تکلند تمایل دارد که بازیکنهای بیشتری را برای این بازی داشته باشد. بر اساس آمار پلی استیشن 4 تا کنون بیش از 117 میلیون واحد و خط تولید کنسولهای Xbox One از مرز 58 میلیون واحد گذشته است. از این آمار میتوان نتیجه گرفت که هنوز تعداد زیادی از گیمرها با این فناوری بازی میکنند. بر اساس جزئیات منتشر شده در مراسم گیمزکام، این بازی داستانی 18 ساعته دارد. همچنین قرار است در سال 2025 محیطهای جدید و متنوعی را به بازیکنان معرفی کند.
منبع: The Gamer
source