xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

هیدئاکی ایتسونو، کارگردان سری بازی Dragon’s Dogma و Devil May Cry پس از سی سال فعالیت از کپکام جدا خواهد شد. این کارگردان مشهور با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی اکس از پایان همکاری با کپکام در پایان ماه آگوست خبر داد. هر چند او همچنان به فعالیت در صنعت بازی ادامه خواهد داد و به زودی کار روی یک بازی جدید را در یک استودیو دیگر آغاز خواهد کرد.

ایتسونو در مورد مقصد بعدی‌اش صحبت نکرده است، اما برای ساخت بازی‌های جدید در «محیطی تازه» هیجان زده است. او نوشته است که امیدوار است بتواند «بازی‌های سرگرم‌کننده و زیبا» بسازد که حتی از آثار قبلی‌اش هم به‌یادماندنی‌تر باشد. دلیل جدایی این کارگردان مشهور مشخص نیست و ممکن است که او مانند اکثر کهنه‌کارهای ویدیوگیم، استودیو شخصی‌اش را پایه‌گذاری کرده باشد یا اینکه بخواهد برای یک شرکت بزرگ‌ کار کند.

هیدئاکی ایتسونو در سال 1994 به استخدام کپکام درآمد. او کارگردانی بازی‌های مختلفی را بر عهده داشت و برای اولین بار هم هدایت تیم سازنده بازی Devil May Cry 3 را بر عهده گرفت. او سپس بازی Dragon’s Dogma را خلق و کارگردانی کرد و توانست طرفداران زیادی را جذب این آی‌پی جدید کند. وی در چند سال اخیر، کارگردان بازی دویل می کرای 5 و همچنین Dragon’s Dogma 2 را بر عهده داشته است که هر دو از لحاظ تجاری موفق‌ بودند.

هیدئاکی ایتسونو کارگردان Devil May Cryجدایی کارگردان Devil May Cry از کپکام

جدایی از کپکام بدون شک خبر مهمی برای مدیران این شرکت نخواهد بود. هر چند ایتسونو نوشته است که به حمایت از بازی‌های این شرکت و کاراکترهایش ادامه خواهد داد، اما جای خالی او به‌شدت حس خواهد شد. کپکام باید به دنبال کارگردان‌ تازه‌ای بگردد و این فرد باید به‌خوبی با میراث این مجموعه بازی‌ها آشنا باشد. شرکت ژاپنی کپکام روند رو به رشدی در طی سالهای اخیر داشته است و با زنده کردن مجموعه‌های قدیمی، به باور بسیاری، کامبک زده است.

کار روی پروژه‌ی بعدی ایتسونو قرار است در ماه سپتامبر آغاز شود. احتمال آنکه یک استودیو شخصی تأسیس کرده باشد وجود دارد. بسیاری از کارگردان‌های مشهور ژاپنی در طی دو سال اخیر به تأسیس استودیو رو آورده‌اند. هیدئو کوجیما به نوعی پیشتاز بود و ریسک بزرگ او، نتیجه‌ای مثبت داشت. باید دید ماجراجویی جدید کارگردان Dragon’s Dogma و Devil May Cry چه خواهد بود و مهم‌تر، چه فردی قرار است کنترل این مجموعه‌های مشهور را به دست بگیرد.

منبع: Gematsu

source

توسط siahnet.ir